• jen bossman

    Ska ni ge era män någon påskpresent?

    Jag tycker det skulle vara lite mysigt att ge sambon en liten påskpresent, inget dyrt eller så. Utan bara något symboliskt för att jag älskar honom så mycket. Ska ni ge något, eller har ni något förslag på vad jag kan ge?

    (Har iof BF den 22 mars, så vi båda kanske får en liten bebis i påskpresent - hihi)

  • Svar på tråden Ska ni ge era män någon påskpresent?
  • xenaa

    nääää varför gör man det?

    jag ger honom present när jag känner för det ist. behöver ingen speciell dag för de


    ♥LEO♥
  • Gucci76

    Du är inte ensam. Jag hade tänkt att ge min sambo ett påskägg,
    ( modelen större ) och i ägget ska jag istället för godis köpa en tröja att stoppa i.

    Du kan köpa en ros, biobiljett, öi, trisslott, strumper mm.

  • studentbruttan29

    vaaaaaaa..påskpresent??
    vad har det för grund menar du då?

    hoppas jag inte lät negativ nu, jag är mer undrande och smått förvånad. för mig lät det som om jag skulle ge en söndagspresent, bara för att det är söndag.. :o)))

  • studentbruttan29

    nämen oj, nu lät jag som en kärring!

    inte meningen...ge honom något du vet han gillar.. :o)))

  • jen bossman

    Jag är en sån person som både älskar att få och ge bort presenter. Så när barnen får påskägg så vill jag ge min sambo något oxå, men inte godis. Tänkte bara höra om det var någon som hade något tips på vad man kunde ge istället?

  • studentbruttan29

    skulle du inte vinna på att lägga i en liten kortresa som inte e svindyr eller en betald natt på hotell eller dylikt?

  • jen bossman

    jo det låter mysigt. Men kanske inte så aktuellt just nu eftersom jag har BF om ca 1 vecka :D

Svar på tråden Ska ni ge era män någon påskpresent?