• Äldre 21 Mar 20:34
    86201 visningar
    1771 svar
    1771
    86201

    Shopoholics! Reor på nätet de3

    Här är fortsättningen på de tidigare trådarna:

    www.familjeliv.se/Forum-5- 88/m14898768.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m27188157.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m28168446.html

    Här tipsar vi varandra om reor på nätet, vart kan man fynda? Och vad fyndar vi?
    Hjälp till att fylla på listan!

    www.litenbutik.se
    www.eleraff.se
    smallkids.jetshop.se
    www.minidani.se
    www.freshmilk.se
    www.lindex.se
    www.dunnis.se
    www.theaskladkammare.se
    kidzshop.jetshop.se
    www.mylittlestar.se
    www.wiell.com
    www.babyshop.se
    www.1klass.se
    www.sheilastore.se/
    enzokidz.e-butiken.se
    www.kameleontdesign.se/
    www.sessanosus.se/butik/
    www.ajabajakids.com
    www.elvasmatroll.se
    www.smatting.se
    www.happylina.se
    www.gangstar.se ( 1 jan )
    www.tuffatilda.se/
    www.funkybaby.se
    www.mellmine.se/shop/catalog/index.php
    www.hagabohag.se
    www.babykompaniet.se
    www.inneonline.se/
    www.dekorlandet.se/
    www.laredoute.se/
    www.cerock.se/
    www.brandos.se
    www.trendybaby.se/
    www.dobidobi.se/
    www.barnlycka.se/
    www.minirodini.se
    sweetfunky.jetshop.se/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 21:04
    www.minpluddevutt.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-03 01:02
    Kalla mig tråkig.
    Men jag skriver inte in tips som jag får inboxade av affärsägare som vill vara med på listan.
    Alla tips ska vara oberoende, detta är ingen reklamtråd.
    Det är inget illa mot nån av er, det är likadant för alla er som skriver till mig.

  • Svar på tråden Shopoholics! Reor på nätet de3
  • Äldre 17 Jun 23:15

    Eller hur?! Jag tänkte oxå så, blev faktiskt förvånad över att jag fick "svar" helt plötsligt när jag betalat :) Tänker mig att hon har mycket att göra och inte är "intresserad" av att utbilda oss idioter i hur man betalar *asg*


    maadicken skrev 2008-06-17 22:20:09 följande:
    jag fick oxå ett mail direkt efter att jag betalat att tröjan var påväg. om hon har tid att skicka sånna mail, varför då inte svara på mail med frågor angående betalning? känns ju som det skulle vara viktigare att svara på frågor om betalningen när hon märker att den dröjer. min dröjde oxå.
  • Äldre 18 Jun 07:11

    Hej hej!


     


    Nu kör vi så det ryker, Sommarean har börjat med 30-40% 


    rabatt på stora delar av vårt sortiment. Plaggen hittar du


    under respektive märke. Priserna är redan nersatta och


    rabatten gäller inte Nova Star, våra leksaker samt


    sommarplaggen från Småfolk. 


     


    Räkna med lite längre leveranstid på grund av en hög


    orderingång.


     


    Ha en fin midsommar och hoppas vi får tur med vädret.


    Lycka till med fyndjakten :)


     


    Varma hälsningar


    Marie


  • Äldre 18 Jun 08:00
    Lourdes skrev 2008-06-18 07:11:44 följande:
    Hej hej!   Nu kör vi så det ryker, Sommarean har börjat med 30-40%  rabatt på stora delar av vårt sortiment. Plaggen hittar du under respektive märke. Priserna är redan nersatta och rabatten gäller inte Nova Star, våra leksaker samt sommarplaggen från Småfolk.    Räkna med lite längre leveranstid på grund av en hög orderingång.   Ha en fin midsommar och hoppas vi får tur med vädret. Lycka till med fyndjakten :)   Varma hälsningar Marie
    vilken butik?
  • tvåsmå
    Äldre 18 Jun 08:02

    var?


    Lourdes skrev 2008-06-18 07:11:44 följande:
    Hej hej!   Nu kör vi så det ryker, Sommarean har börjat med 30-40%  rabatt på stora delar av vårt sortiment. Plaggen hittar du under respektive märke. Priserna är redan nersatta och rabatten gäller inte Nova Star, våra leksaker samt sommarplaggen från Småfolk.    Räkna med lite längre leveranstid på grund av en hög orderingång.   Ha en fin midsommar och hoppas vi får tur med vädret. Lycka till med fyndjakten :)   Varma hälsningar Marie
  • Äldre 18 Jun 08:11
    seadwarf skrev 2008-06-18 08:00:24 följande:
    vilken butik?
    tvåsmå skrev 2008-06-18 08:02:25 följande:
    var?
    Lourdes skrev 2008-06-18 07:11:44 följande:
    Hej hej!   Nu kör vi så det ryker, Sommarean har börjat med 30-40%  rabatt på stora delar av vårt sortiment. Plaggen hittar du under respektive märke. Priserna är redan nersatta och rabatten gäller inte Nova Star, våra leksaker samt sommarplaggen från Småfolk.    Räkna med lite längre leveranstid på grund av en hög orderingång.   Ha en fin midsommar och hoppas vi får tur med vädret. Lycka till med fyndjakten :)   Varma hälsningar Marie
    www.funkybaby.se
  • Ms Kanga
    Äldre 18 Jun 08:27
    maadicken skrev 2008-06-17 22:49:55 följande:
    nån som vet vart man kan köpa kläder från det danska(?) märket pippi?har sett endel kläder av det märket på tradera, och dom verkar ha en del snyggt.nån webshopp med rea tom kanske
    lillamyran.se har det märket
  • Äldre 18 Jun 09:10

    oh! 1klass har börjat ta expiditionsavgift på 69 kr! 


    ♥ nu är hon här ♥
  • Äldre 18 Jun 09:13

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m33729265.html

    Nu har jag gjort en ny tråd då denna stänger i helgen och det är lätt att glömma eftersom det är MIDSOMMAR!
    Har nån något förslag på fler butiker att uppdatera TS med så skriv gärna det i den tråden så gör jag en sammanställning.

    Slut i rutan för denna tråd

  • Äldre 18 Jun 09:15

    blir så arg när sånt händer. man lägger en beställning, i detta fall hos 1klass. Varan finns i lager när man beställer, dagen efter får jag mail om att den inte finns längre och att någon hann precis före. Man erbjuder en annan vara som jag tackar nej till för det är ju inte alls det jag beställt. men mailar senare om ett annat färgförslag. Då har dom varit snabba och satt tillbaka pengarna och med önskan om att jag lägger en ny order. Jag lägger ny order och får då den här extra avgiften.

    nej tack. då kunde man informerat om detta, alt som goodwill sagt att din nya order ska likna den du la först.


    ♥ nu är hon här ♥
  • leson7­6
    Äldre 18 Jun 11:32

    Rea hos Mads & Mille, hoppas ni kan danska he he:

    Vi er i øjeblikket igang med at mærke mange gode varer ned.

    Du kan finde mange gode tilbud i både børne mærker og voksenmærker, og udvalget er rigtig godt.

    Kig ind allerede nu, og hold godt øje med webshoppen de kommende dage, da vi mærker ned løbende.

    Venlig hilsen Mads og Mille
    www.madsogmille.dk

  • Äldre 18 Jun 14:38
Svar på tråden Shopoholics! Reor på nätet de3