• Alvi

    Har ditt barn hemmakläder/sunkkläder?

    Min son har en hel hög med kläder som duger hemma, men som jag helst inte visar honom ute i.
    Det kan vara ärvda kläder, kläder med fläckar, eller storasysters urvuxna rosa strumpr...

    Jag tycker det är skönt att ta på honom "sunkkläder" hemma, för man vet aldrig när strömmen går och det inte går att tvätta på flera veckor och så har man använt de fina kläderna!! (Typ... )

    Har ni kläder som ni bara sätter på era barn hemma?


    Ule buku på er!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ditt barn hemmakläder/sunkkläder?
  • snillis

    Nej, däremot "dagiskläder". Mjuka, välanvända av många barn

  • nexie

    yes! det blir en hel del med fläckar som inte går bort!
    O lillasyster lär väl nästan bara ha sunkkläder sen

  • cicci85

    japp en hel del ärvda kläder som är jättesköna att ha hemma men jag skulle inte ens skicka honom till dagmamman med dem

  • alvaereva

    nej inte ett enda plagg. allt hon har är helt nytt, det mesta har hon fått av sin mormor.

  • Marlene B

    Nej, alla kläder hon har duger lika bra hemma, på stan en lördag och på dagis. Dsv snygga och bekväma.

  • 4 prinsar

    nej,mina söner har bara fina kläder.jag är klädgalen o handlar jämt nåt nytt till dom:)


    Liam och Elliot ska få en lillebror i sommar
  • Buttelina

    hehe, jag är tvärtom, jag har fina kläder till mina barn hemma och typ hos mormor ... sen när vi har ute så har vi lekkläder. Dock är ALLA kläder hela och rena. Tvättnoppiga kläder kastas. hatar slitna kläder

  • Andaloal

    Alltså klart vi har kläder som det kommit nån fläck på som ej lossnar så då får de bara ha dem hemma men det är knappt


    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • CeeJay

    Ja då vi har mysbyxor och "slappkläder" men de används inte bara hemma utan även i bland på dagis och ute under overallen. Däremot om kläderna har en fläck som inte går bort används de bara hemma om de inte har slängts.

Svar på tråden Har ditt barn hemmakläder/sunkkläder?