• beadis
    Äldre 26 Apr 22:20
    392 visningar
    9 svar
    9
    392

    SNÄLLA...ngn datorkunnig...

    Vad kan fel när man inte kan avinstalera ett spel från datorn...eller egentligen är det även vissa program som inte går att avinstalera...är verkligen jättedålig på datorer..så hjälp mig ni som kan...

  • Svar på tråden SNÄLLA...ngn datorkunnig...
  • beadis
    Äldre 26 Apr 22:29
    #3
    skorpionen80 skrev 2008-04-26 22:26:27 följande:
    Det kanske används? Är programmet öppet? Testa att starta om och ta bort det innan ni gör något annat på datorn.
    det har min man provat ett antal gr idag...så fort han försöker antingen sätta på spelet eller avinstalera den...hoppas det upp ett X varningsskylt....vi har haft probs med vårt virusprogram nyligen, men han fick den att funka...kan det vara ngt virus som stör?
    Han har även försökt o formatera datorn men det kan han inte heller göra...X med en gång
  • beadis
    Äldre 26 Apr 22:37
    #4

    ingen....?

    han har varit på Windows o Packard bells sida...på deras support, för att prova alla felmeddelandena, men INGET har funkat..

  • beadis
    Äldre 27 Apr 08:31
    #7
    c0ol skrev 2008-04-26 23:42:33 följande:
    underlättar om du skriver vad det står i felmeddelandet, tror inte det är så många tankeläsare här. Formatera om går det alltid att göra, men om han försöker formatera om inne från windows så kan jag förstå att det inte fungerar, svårt för programmet att ta bort sig själv.
    tro mig, han har försäkt med allt...och självklart har han inte försökt o formatera datorn på Windows sida :)
  • beadis
    Äldre 27 Apr 11:05
    #9
    c0ol skrev 2008-04-27 10:38:27 följande:
    Då borde det hur bra som helst att formatera, om han nu inte gjort på fel sätt. Hur gjorde han och som sagt skriv vad du får för felmeddelande.
    det är ju min man som har försökt hela helgen o han jobbar idag så jag kan inte fråga honom nu...
Svar på tråden SNÄLLA...ngn datorkunnig...