Inlägg från: Anonym (Hehe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Bröstförstoring - proforma clinic

    Hej:D
    Va roligt att du skrivit detta inlägg :)
    Har själv en tid på proforma den 7 maj då jag ska göra bröstförstoring :P
    Jag är jättenervös men det känns jättebra! Äntligen ska det bli av :)
    Kirurgen ringde här om dagen och han verkade hur trevlig som helst :)
    Har du bokat tid?
    Kram

  • Anonym (Kaffedraken)

    Heheh vilket sammanträffande :)
    Jag bor långt ifrån stockhol så jag valde att göra konsultation och operation på samma dag. Hade en kort konsultation på telefon.
    Jag tror det blir geléhallon. Jag har kikat på både koksalt och gelé men jag blir inte mer klok för det. Finns så många för- och nackdelar med båda sorterna så... jag vill att det ska se och kännas så naturligt som möjligt. Men jag har hört de som säger att koksaltproteserna känns i kanterna och att de inte ser naturliga ut. Sedan finns det de som säger att gelé ser mindre naturligt ut så det är ju så olika från person till person.
    Vad ska du lägga in? I USA är det mest vanligt med koksalt men här i Sverige är det gelé som gäller tydligen. Verkar som att proforma inriktar sig mest på gelehallon men de har ju koksalt och silikon också.
    Men silikon vill jag inte ha... bättre med geléhallon i så fall. På ett vis skulle det vara skönt att ha koksalt då de är mer naturliga för kroppen men samtidigt måste de ju finnas nackdelar när de inte är så vanliga...
    Vilken djungel :P
    Det är Carl - Johan Gustafsson som ska operera mig. Vem ska operera dig?Vilken storlek vill du ha?
    Det tycker jag också är en sak som är svårt. Jag vill ju att det ska synas skillnad men inte att det ska bli POFF om du förstår vad jag menar :P

    Fråga på du.. tycker bara att det är roligt :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Roligt att höra :P Det hjälper mig lite i mitt val :P:P
    Hur mycket la du in?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ska också bli opererad av honom :-P Fast den 7 maj
    Pratade med honom i telefonen och han verkade hur trevlig som helst. Känns verkligen jättebra då han verkligen tog sig tid och berättade hur operationen går till och var väldigt mån om att besvara mina frågor

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej igen!

    Nu är jag hemme igen. Opererade mig i onsdags (den 7 maj).
    Operationen gick jättbra ch jag är verkligen jättenöjd. Jag har fortfarande ont men jag har inte tagot några smärtstillande idag :)
    Brösten är svullna och jag hr blåmärken men det ser finare och finare ut för varje dag.
    De är verkligen hur trevliga och hjälpsamma som helst på proforma så jag rekommenderar de verkligen :)

Svar på tråden Bröstförstoring - proforma clinic