• Anonym (mage)
    Äldre 4 May 20:52
    37578 visningar
    31 svar
    31
    37578

    Bästa sättet få bort fett på magen?

    Som rubriken lyder vad är bästa sättet att bli av med fett på magen. Jag är smal i övrigt men när jag har några kilos övervikt sätter det sig direkt på magen. Är det bäst med t ex sit ups eller ska man förbränna genom att t ex cykla?

  • Svar på tråden Bästa sättet få bort fett på magen?
  • Anonym (mage) Trådstartaren
    Äldre 4 May 21:02
    #2

    Inte celluliter, mer som en mjuk kudde. Min dotter tycker det är jätteskönt att vila huvudet på den

  • Anonym (mage) Trådstartaren
    Äldre 4 May 21:06
    #6

    Det har jag hört förr, det är däför jag frågar. Tråkigt att höra att det stämmer för det hade varit betydligt enklare om man kunde göra x antal sit ups per dag och ha en mage redo för beach 2008. Och så tycker jag inte att det försvinner från magen direkt när jag går ner i vikt i allmänhet. Tack för upplysningen!

  • Anonym (mage) Trådstartaren
    Äldre 4 May 21:08
    #7
    Myzteria26 skrev 2008-05-04 21:04:15 följande:
    Sit ups är jätte bra.. Glöm dock inte ryggen "bananövningen"
    Inlines väntar jag nog med även om jag kan tänka mig att det är toppenträning. Men tack för tipset! Jag ska köra på med sit ups och se om det ger resultat. Vad menar du med "bananövningen"?
  • Anonym (mage) Trådstartaren
    Äldre 5 May 07:11
    #10

    Tack för alla tips och bra råd! Idag ska det börja brännas...

  • Anonym (mage) Trådstartaren
    Äldre 5 May 19:13
    #18

    Jag är glad att höra att jag inte är ensam om detta problem även om jag inte önskar någon annan en degmage

    Tack snälla för alla tips, verkligen jättebra! Nu finns det liksom ingen ursäkt att inte köra igång. Lycka till alla andra!

Svar på tråden Bästa sättet få bort fett på magen?