• Christin3

    Hur känns er molande värk i magen ?

    Hej, jag har igår o idag haft en rejäl värk i magen men den sitter mitt på magen, om du lägger handen på magen så du har underdelen av handen precis ovanför naveln...där sitter det.

    Vart sitter ert molande ? Osså är jag väldigt gasig...

  • Svar på tråden Hur känns er molande värk i magen ?
  • Smygtjock

    jag har ju BIM 20maj
    men har redan testat 3ggr ;D haha! lite ivrig är jag.
    men nu har jag lovat mig själv att inte testa fler ggr förns BIM-dagen ;)

    Dudå?


    Christin3 skrev 2008-05-14 21:04:47 följande:
    Kan nog tänka mig Har kännt lite mer neråt idag, inte bara mitt på magen. Det är bara o hoppas...när ska du testa ?
  • flowerLowa
    Christin3 skrev 2008-05-14 20:45:06 följande:
    mjälthugg ?! Magknip eller ?
    mjälthugg är samma som håll... används bl.a. i småland.. ifall du inte förstod va det betydde...
    ~~Är det vår tur nu? Gravid i v 6~~
  • Smygtjock

    [citat]
    mjälthugg är samma som håll... används bl.a. i småland.. ifall du inte förstod va det betydde...
    [/citat]

    mjälthugg, jag är från norrland o här säger vi så :) Håll har jag då aldrig hört talas om ;p


    flowerLowa skrev 2008-05-14 21:08:53 följande:
  • flowerLowa

    ja jag såger mjälthugg, men har stött på många här i halland som inte förstår vad jag menar då, så jag har fått lära mej håll också.... kommer från småland


    ~~Är det vår tur nu? Gravid i v 6~~
  • Christin3
    Smygtjock skrev 2008-05-14 21:08:20 följande:
    jag har ju BIM 20majmen har redan testat 3ggr ;D haha! lite ivrig är jag.men nu har jag lovat mig själv att inte testa fler ggr förns BIM-dagen ;)Dudå?
    Ska testa i morgon, testade i fredags me stickor o fick svagt pluss (galleri) men fick neg i söndags...ska kolla me CB i morgon
  • Christin3
    flowerLowa skrev 2008-05-14 21:08:53 följande:
    mjälthugg är samma som håll... används bl.a. i småland.. ifall du inte förstod va det betydde...
    Ahhh, tack för det
  • Smygtjock
    Christin3 skrev 2008-05-14 21:17:15 följande:
    Ska testa i morgon, testade i fredags me stickor o fick svagt pluss (galleri) men fick neg i söndags...ska kolla me CB i morgon
    Ååh. . vad spännande!!!
    jag håller tummarna för dig :)
  • MissK

    Tycker mest att det känns som en kramande känsla, lite molande och ibland stickningar/hugg. Men jag vet ju inte om det betyder något än...

  • Smygtjock
    Christin3 skrev 2008-05-14 21:17:15 följande:
    Ska testa i morgon, testade i fredags me stickor o fick svagt pluss (galleri) men fick neg i söndags...ska kolla me CB i morgon
    Har du testat idag?! :D
Svar på tråden Hur känns er molande värk i magen ?