• riot

    Dokumentär, "Försvunna Madeleine McCann"

    Sitter och kikar på McCann dokumentären nu. Själv var jag en av dom som inte engagerade mig särskilt mycket i fallet förutom att man hade lite koll precis när det hade hänt då det var det enda som det skrevs om.

    Vad känner ni nu när ni ser dokumentären? Tror ni föräldrarna hade något att göra med det? Tror ni att det helt enkelt är ett "vanligt" kidnappningsfall och att hon är död?
    Tror ni det finns en chans överhuvudtaget att hon lever?

    Vore intressant att höra lite vad ni tror.

  • Svar på tråden Dokumentär, "Försvunna Madeleine McCann"
  • riot

    Passar på att puffa upp tråden nu när dokumentären är slut.

  • ElisaR

    Jag har sett dokumentären och tror att hon blev kidnappad och dödad av någon annan än föräldrarna. Bara en magkänsla men jag kan ha helt fel.

  • Vårdepp
    ElisaR skrev 2019-05-10 10:22:32 följande:

    Jag har sett dokumentären och tror att hon blev kidnappad och dödad av någon annan än föräldrarna. Bara en magkänsla men jag kan ha helt fel.


    Kolla gärna denna dokumentär på Youtube och se om du tycker likadant efteråt:





    Kopiera länken och klistra in i webbläsaren om det inte funkar att klicka.
  • ElisaR
    Vårdepp skrev 2019-05-10 10:27:57 följande:

    Kolla gärna denna dokumentär på Youtube och se om du tycker likadant efteråt:





    Kopiera länken och klistra in i webbläsaren om det inte funkar att klicka.


    Intressant men tycker egentligen att det är fel att spekulera i detta. Det som gör att jag inte tror att det är föräldrarna är:

    1. Om man planerar ett mord på sitt barn så reser man inte tsm med vänner

    2. Man ställer inte upp så galet mkt i media utan vill att det ska glömmas bort

    3. Man märker mammans uppriktiga sorg i vissa intervjuer

    4. Vad skulle vara deras motiv av döda din dotter?

    Punka gärna upp vad du tror och varför.
  • Vårdepp
    ElisaR skrev 2019-05-10 13:12:48 följande:

    Intressant men tycker egentligen att det är fel att spekulera i detta. Det som gör att jag inte tror att det är föräldrarna är:

    1. Om man planerar ett mord på sitt barn så reser man inte tsm med vänner

    2. Man ställer inte upp så galet mkt i media utan vill att det ska glömmas bort

    3. Man märker mammans uppriktiga sorg i vissa intervjuer

    4. Vad skulle vara deras motiv av döda din dotter?

    Punka gärna upp vad du tror och varför.


    Ok. Som svar på dina punkter:

    1. Jo, om vännerna också är pedofiler, vilket vittnen tror om reskamraten Davis Payne och eventuellt de andra. Ett vittne som tidigare har rest med familjen har berättat att David Payne har sagt Skulle Madeleine göra det här och fört sitt finger ut och in genom munnen och tagit på sin bröstvårta samtidigt, detta utan att föräldrarna reagerade. Föräldrarna själva förekommer med sitt bilnummer i ett register, CAT, för utredning om pedofili. Säg att hon dött av en olycka, vad skulle upptäckas vid en obduktion? Sperma?

    2. Jo, det måste man när folk, och polisen, börjar misstänka en och all teknisk bevisning tyder på att Madeleine dött i lägenheten. Man måste övertyga omvärlden då, och i detta fall krävs det mycket.

    3. Kanske. Därför tror jag att hon är död.

    4. Det är nog ingen som tror att det var avsiktligt, utan att hon dött och att de för att undvika fängelse för kriminal neglect har iscensatt detta. Eller om de är rädda för vad en obduktion skulle visa.

    Men du, såg du dokumentären om Ststement analysis? Gör det annars, så kommer du att förstå varför det är så tydligt att föräldrarna ljuger.
Svar på tråden Dokumentär, "Försvunna Madeleine McCann"