• Headru­sh
    Äldre 20 May 22:57
    173146 visningar
    35 svar
    35
    173146

    Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!

    Jag har fått vatten i örat tror jag, eller så har jag i alla fall lock för det... Och jag kan inte bli av med det!
    Har testat svälja hårt, hoppa på ett ben med huvudet lutandes och med fingert i örat Haha, men det hjälper inte. Blir galen! Allt bara ekar i huvudet. Snälla lite snabba tips

  • Svar på tråden Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:01
    #2

    Ingen?

  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:02
    #3

    Oj, sorry Lite otålig! Det funkade inte... testade flera gånger Tack iaf... Fler tips?

  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:07
    #8

    Så jag ska ha det örat som är kasst uppåt?

  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:08
    #10
    Grönsiska skrev 2008-05-20 23:05:24 följande:
    Du kan ha fått en vaxpropp, då hjälper det inte att skaka eller svälja hårt.
    Kan man få det så helt plötsligt? Det kom nu när jag hade duschat...
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:09
    #11
    Andaloal skrev 2008-05-20 23:08:07 följande:
    nedåt. o hoppa på andra benet om jag minns rätt?!
    Okej, jag hoppar för fullt här, men det hjälper inte Åååh, så störigt!
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:11
    #14
    Andaloal skrev 2008-05-20 23:09:47 följande:
    Vad jobbigt. Men det kommer att släppa.
    Ja, hoppas det... ett knep vi hade när jag var liten är att ligga med det örat som man har vatten i ner mot kudden när man sover så brukar det ha släppt till nästa dag iaf. Sita utvägen Ska ju ändå sova snart...
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:13
    #16
    Neko skrev 2008-05-20 23:09:50 följande:
    En kompis till mej hade vaxpropp och han fick ofta vatten i örat när han duschat eller badat och sedan tog det typ en månad innan locket släppte. Efter att den togs bort så har han inte haft fler såna problem.
    Jag har iofs haft en vaxpropp en gång när jag var liten... Usch, hoppas att det är borta imorgon!
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:14
    #18
    Andaloal skrev 2008-05-20 23:12:29 följande:
    berätta imorgon om det funka.
    Ja, det ska jag! i-landsproblem nummer två (nummer ett är vad man ska kunna hitta på till middag varje dag)
    Tack för hjälpen iaf.
  • Headru­sh
    Äldre 20 May 23:15
    #19
    HeartsOnFire skrev 2008-05-20 23:13:54 följande:
    Vet du att det bara är vatten i örat eller? Du har inte börjat höra sämre på det örat?Jag fick nedsatt hörsel på ena örat typ helt plötsligt så jag gick till läkaren och fick örondroppar. Nu är det mycket bättre. Jag hade någon infektion i öronen. Det var rött i öronen, skrapsår i ena och en liten vattenblåsa i andra.
    Ojdå! Nä, jag vet inte... Men jag antar att det är vatten för det kom nu efter jag hade duschat. Har inte kännt av något tidigare idag.
  • Headru­sh
    Äldre 21 May 21:43
    #25

    Hej alla Vattnet rann ut i går när jag hade legat en stund, men jag har fortfarande lite lock för örat. Men jag är också dunderförkyd så det beror väl på det hoppas jag. Vad tror ni om revaxör?

Svar på tråden Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!