• LillaF­ruHass­elblad
    Äldre 26 May 13:36
    6679 visningar
    9 svar
    9
    6679

    Var kan man köpa billiga spetsband?

    Jag tycker spetsband är så dyrt, på panduro kan de kosta 35 kr /m. Vart kan man köpa billigare? Internet? Bor i skåne...men åker till sthlm snart.

  • Svar på tråden Var kan man köpa billiga spetsband?
  • pumpki­nhead
    Äldre 26 May 13:37
    #1

    åker du förbi göteborg finns knapp karlsson

  • Armine
    Äldre 26 May 14:34
    #2

    Vet inte om det är billiga i pris, men Mattsons band i Stockholm har hur mycket snygga band i alla det sorter.

    Annars är ett bra tips att gå i second hand butikerna och kolla. Jag har hittat jättefina spetsband på myrorna och kupan till bra pris.

  • Äldre 16 Oct 07:23
    #3

    www.billigaband.se - En nystartad sida med ett stort utbud av prisvärda band! :)

  • Äldre 16 Oct 08:52
    #4

    Om du kan tänka dig att handla på internet är Ersy.com bäst när det kommer till pysselgrejer tycker jag. De har ALLT, och billigt är det :)

  • Äldre 16 Oct 09:05
    #5
    weasley skrev 2012-10-16 08:52:20 följande:
    Om du kan tänka dig att handla på internet är Ersy.com bäst när det kommer till pysselgrejer tycker jag. De har ALLT, och billigt är det :)

    stämmer den länken?
  • Äldre 16 Oct 09:11
    #6

    Oj nej, lite fumlig på tangenterna där :/

    etsy.com ska det vara :) 

  • Äldre 16 Oct 09:15
    #7
    weasley skrev 2012-10-16 09:11:13 följande:
    Oj nej, lite fumlig på tangenterna där :/

    etsy.com ska det vara :) 

    det var bättre! tack
  • Äldre 16 Oct 09:18
    #8

    Du kan också välja vad du vill söka på mer ingående, om du söker på "lace trim" så kommer spetsband upp, men när du sökt bör du välja kategorin "supplies" högst upp till vänster :) 
    Annars kan det komma upp mycket annat, typ vintage-grejer och sånt som folk har gjort och vill sälja. Ett litet tips i alla fall.  

  • Äldre 17 Feb 02:36
    #9

    Kan tipsa om Hobbyteket.se!

Svar på tråden Var kan man köpa billiga spetsband?