• Anonym (undra­r)
    Äldre 29 May 10:27
    15352 visningar
    13 svar
    13
    15352

    Lån trots skuld hos kronofogden?

    jag är student och min man har fast anställning men skuld hos kronofogden som är jättegammal. Kan vi ta ett lån någonstans på runt 71500:- för att lösa massa smålån?

  • Svar på tråden Lån trots skuld hos kronofogden?
  • Anonym (undra­r) Trådstartaren
    Äldre 29 May 10:37
    #3

    för om vi gör såhär så har vi lä'ttare att betala av hos kronofogden..

    VILL INTE HA MER PREDIKTNINGAR OM VAD VI INTE SKA GÖRA
    Min lilla solstråle skrev 2008-05-29 10:31:59 följande:


    Varför ska du ta en nytt lån om du redan finns hos kronofogden??Bättre att betala lånen/krediterna som fortfarande inte gått vidare och sen beta av kronofogsskulderna och aldrig mer låna/skaffa skulder.
  • Anonym (undra­r) Trådstartaren
    Äldre 29 May 10:41
    #7

    de va till att betala kronofogden och massa smålån så jag ska försöka höra med min bank annars är de nog ganska kört hehe.. tror inte jag ensam kan få lån hos en bank med mitt studiemedel

  • Anonym (undra­r) Trådstartaren
    Äldre 29 May 10:44
    #10

    Har en som kan bli borgensman men vill inte sätta den personen där och tror inte perosnen vill, gör nog bara de om h*n verkligen är TVUNGEN!

    nej tyvärr bor i hyresrätt och äger ingen bil (tyvärr)

  • Anonym (undra­r) Trådstartaren
    Äldre 29 May 16:52
    #12

    fick en tid hos min egen bank och de KANSKE skulle gå eftersom min mans skuld är 6år gammal, alltså ligger fortfarande en obetald skuld hos kronofogden som är 6år gammal men jag skulle ta med mig alla papper dit imorgon så får vi se..

    vad kan de vara för papper dom vill se? alla mina smålån, skulden hos kronofogden vad mer?

Svar på tråden Lån trots skuld hos kronofogden?