• naki
    Äldre 6 Jun 13:09
    34663 visningar
    2732 svar
    2732
    34663

    Namnlek

    På Forumet kretsar tankar kring namn som "klassas" som white trash, så utan några elakheter eller baktankar från mig så kan väl vi som vill kanske testa namn och se vad andra tycker.

    Ex: jag lägger in ett namn och den som kommer först efter mig ; bedömmer eller betygsätter det gärna med en kommentar!

    Ni som vet med er att Ni kan ta illa upp av andras åsikter kanske ska hålla er utanför leken...för den som sig i leken ger den får leken tåla !

  • Svar på tråden Namnlek
  • naki
    Äldre 6 Jun 13:09
    #0

    Natasa ( Natasja, Natascha)

  • naki
    Äldre 6 Jun 13:15
    #0

    hm tanken från mig var att du Puss bedömmer mitt namn ovan och sen lägger in ett eget så får nästa bedömma det och lägga in ett nytt osv osv ...jag var lite otydlig kanske

  • naki
    Äldre 6 Jun 15:32
    #0

    Tristan är ett vackert namn det funkar både på killar o tjejer, mina tankar går till någon mysko o lite hemlighetsfull men vacker person.

    Aleksija

  • naki
    Äldre 7 Jun 08:36
    #0

    Jolie ( från Annie i Melbourne)

    Låter nice men lite som en Dolly parton låt fast det inte alls är det, men det låter lite vilda västern över det namnet !

    Bo-Hugo

    Kan man heta så, ja tydligen...det är inte skitfult men däremot helmysko.

    Dagens bidrag från mig : T E O D O R

  • naki
    Äldre 7 Jun 09:11
    #0

    Totte ...låter som ett litet snorigt busfrö...hm det passar nog mer en hundvalp.

    VALERIJA :

  • naki
    Äldre 7 Jun 10:45
    #0

    Felicia enkelt, fint tänker på en liten tjej i sommarklänning som är glad för allt o inget, lite naiv !

    Dexter: en trött tax

    DANILO

  • naki
    Äldre 7 Jun 12:03
    #0

    vem på tur för sågning !!!

  • naki
    Äldre 7 Jun 12:06
    #0

    Mille låter bara som ett smeknamn.. en förkortning av Mickael och inget som väcker nyfikenhet. Namnet utstrålar enkelhet och säger mig inte så mycket mer.

    Bianca

  • naki
    Äldre 7 Jun 12:25
    #0

    Jamina låter som ett misstag...som om namnet bara blev till för att man råkade glömma ett "s" så att det skulle blivit Jasmina istället.
    Låter inte alls kul !

    Francesca

Svar på tråden Namnlek