• Anonym (kåtmorsan)

    Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?

    Maken jobbar på annan ort och när han kom hem före midsommar var vi redigt kåta...
    När ungarna lagt sig och somnat var vi som 2 tonåringar. kystes hett, händer överallt.
    Många ställnigar senare känner han att han snart kommer så han kryper ner och slickar mig. det är så skönt att jag ålar mig upp mot brygga... Jag kommer nästan bara lite till...
    NEJ för då öppnas dörren och vår 3 årige son klev in!!!
    "Pappa vad gör du?"

    Just då fans inte många svar att ge. Än färre kumde jag finna när grabben på dagis säger till dagisfröken (En ung kille på ca 25 år och apsnygg!!)
    "Pappa pussade på mammas snippa"
    Hade inte lust att hämta honom i torsdags

    Någon annan som blivit "avslöjad" på dagis eller annan "offentlig" plats?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 08:22
    Tråden är INTE tänkt som nogon moral diskussion om hur vida man bör ha sex när barn är vakna, isamma rumm eller i samma säng.
    Detta är en tråd för oss som har sex när vi känner för det och faktiskt trodde att ingen skulle komma på oss.
    Detta är en tråd för oss som lever med vår sexulaitet och gärna delar med oss av roliga anekdoter som kommer upp av att andan föll på vid "fel" tillfälle.
    Alla moralkakor smulas sönder utanför.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 15:40
    Kom just på en sak...(vi kommer nmämligen från badhuset...)
    Hur reagerar vi om VI kommer på någon annan ist?
    Är det ngn som gjort det?

    Och inte massa moraltanter om hur hemskt det var när man såg mor och far i bingen på julafton innan julottan....
    Och hur det förstörde era jular för all framtid.

    Nej jag vill veta om när ni som vi klev in i bastun på kommunala badet och stans mesta pretto blev påsatt upp efter väggen av värsta drägget... Eller dyl.
    Vad sa/gjorde ni?
    Jag vet vad jag gjorde för ca 2 timmar sen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-23 15:18
    Suck nu blir jag trött på alla dessa moraltanter och farbröder som inte ens läst hela min fina TS...
    Det står att ni inte böhöver besvära er med inlägg här för vi är inte intreserade av annat än att delge andra våra pinsama situationer isamband med något helt naturligt och underbart.
    INGEn av oss hade funnits om våra föräldrar inte hade knullat iaf EN gång!!!
    Så moralkakorna kan ni äta någon annanstans!!!

  • Svar på tråden Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?
  • Anonym (,,,)

    Anonym (dildo) skrev 2008-06-26 00:09:50 följande:


    Vi leker snorragömma?*fniss*Anonym (,,,) skrev 2008-06-26 00:06:52 följande:
    Hehehehehe!
  • Anonym (LER)

    Vi hade grillfest på midsommar ute på landet med alla våra närmaste kompisar. ca 12 pers var vi + några barn)
    Så dagen efter vid middagsbordet kommer min bästa väninnas lill tjej till bordet och säger till mig.

    -lill tjejen. vet du vad?
    - jag, nej.
    - lill tjejen- pappa dunkar in mammas huvud i sängen bakifrån inatt
    -jag blir helt stum höll skrattet inom mig och kollade på min bästa vän, som inte visste vart hon skulle ta vägen.
    - frågar då lill tjejn. är du säker på det?
    - lill tjejen. ja för mamma lät så konstigt så det måste ha gjort ont.

    Sen gick hon
    och gud vad jag börja skratta så tårarna spruta.
    hela bordet kunde inte vara tysta men där kom fler hemligheter fram sen efter kvällen (tur att man har så bra kompisar)

    lill tjejen är snart 4år.

  • Ajsen

    *hehe* det är kul att läsa om allas "pinsamheter" fast att det eg är helt naturligt, men man känner sig så grymt utlämnad iaf!


    Ska berätta om när jag o min sambo träffades, var på besök hos honom o skulle stanna ett tag, vi bodde långt ifrån varandra då, han bodde i egen lägenhet. Iaf, vi var i full gång då det ringer på dörren, min sambo tar på sig kallingar o tshirt o öppnar dörren, JAG sitter naken under täcket i hörnan av sängen, högröd i ansiktet när hans bästa kompis tittar in genom ytterdörren. Jag ville bara lämna kattlåden...sa han.... JAJA, sa min sambo, den skulle ju du lämna för ett  halvår sen!!
    Han går o jag vinkar lite pinsamt.
    Vi fortsätter, vi var ju inte klara...Ringer igen...Vafaaaan tänkte jag...varför just nu, var ju sååå nära....
    HANS PAPPA O STYVMAMMA O LILLBROR VILL KOMMA IN PÅ KAFFE!!!
    Återigen jag sitter i hörnet under ett täcke o e naken....Nja, sa min sambo, jag har inget kaffe hemma...(liten vit lögn) Pappan ger sig inte utan kommer in o ser mig i sängen...HÖGRÖD i ansiktet både jag o pappan, varpå han vänder sig mot frun o säger: Vi åker o köper kaffe

    En annan gång:
    Min sambo flyttar till min hemstad o vi flyttar ihop, min a föräldrar skulle komma o hjälpa oss med lägenheten eftersom vi höll på att renovera.
    I hallen hade jag en kökssoffa som tillfälligt fick användas som garderob, de blev ihopsatta samma dag o pappa skulle lägga in grejor i garderoben han hittar en kartong jag helt hade glömt bort, jag hade börjat som sexleksakskonsulent, på den tiden och pappa hittar givetvis "butterflyn" (klitorisvibrator) på kartongen sitter en storbystad blondin o särar för fulla muggar för demo...Pappa utbriser i ett skratt VAD är detta????! Mamma snäser åt honom att inte snoka bland mina saker....*hahaha* Det tyckte jag var pinsamt, men han har aldrig nämt det nå mer som tur är...


    ♥ Olivia 040822 ♥
  • Pumaaaan

    Bara för det måste jag berätta om två saker:

    Mamma hade precis blivit tillsammans med min låtsas pappa och jag sitter och håller han i handen och tittar på honom med stora nyfikna ögon, sedan frågar jag, Hur känns det att hålla i en snopp??
    Efter några sekunders tänkande säger han, som en ljummen kumlakorv..

    En annan gång var jag på ica maxi och handlade, det var fredag och löning fullt med folk i kön, där står en pappa och hans lille son på kanske fyra år, pappan säger får jag en puss?
    Sonen säger då ganska högt, Nej du pussade mamma i stjärten igår!
    Alla som stod i närheten höll på att dö av skratt! Och för att inte tala om pappan som var väldigt röd i ansiktet

  • Anonym (högljudd)

    Haha, fan vad roligt! Fler historier efterlyses!

    Har nog några själv också, jag och min kille tenderade att vara ganska oförsiktiga när förhållandet var nytt och vi var väldigt unga, så påkommen blev man allt några gånger...

    En gång skulle vi arbeta på ett kristet ungdomsläger en bit ifrån hans hem, och sova där i flera dagar. Vi blev askåta av att inte kunna vara intima alls i princip, så efter ett par dagar smög vi hem på lunchrasten och satte igång. Jag tenderar att hålla samma ljudvolym som ett brandlarm precis innan jag kommer, och hade väl ungefär en mikrosekund kvar då hans mor bankar på dörren och undrar vad f-n vi gör hemma! Jag undrade detsamma om henne, kan man gott säga, trodde att hon var på jobbet... och den "magiska stämningen" var definitivt borta

    Har även varit med om att svärfar suttit i rummet bredvid och kollat på sport (klockan tre på natten!) medan vi hållit på helt ovetande om att gubben fortfarande var vaken, och så har vi hånglat nakna i en sovsäck på ett större läger då en okänd snubbe kom och videofilmade oss. Den gången då killens storebror kom på den lysande idén att ge honom ett "clone-a-willy"-kit i julklapp när det firades traditionsenlig familjejul var också rolig... stämningen blev väldigt konstig och precis ALLA glodde på mig. Jag antar att det var ganska givet vem som skulle få mest användning av den presenten

    Tyvärr har jag inga barn än, men när det väl händer kan nog mången dagisfröken se fram emot roliga anekdoter om deras excentriska föräldrar som "hoppar" på varandra och låter konstigt

  • Anonym (nettan)

    En liten svärmorshistoria här då...

    min man och jag hade rätt så nyligen träffats och han bodde fortfarande hemma. Vi var själva i huset och dörrarna var låsta. Vi var inne i köket och eftersom vi var nykära och allt det där så ville vi ha varandra på plats på en gång. sagt och gjort-han får ner mig på golvet och tar av mig mina byxor. Han slickar mig och vi är helt inne på det vi gör då vi hör ett lås öppnas!

    Fort som fan kastar jag mig upp, springer iväg halvnaken med mina byxor och försöker få på mig dom så snabbt jag kan innan dörren öppnas. min man hade då gått ut för att möta den som kom hem för att ge mig lite tid-det var hans mamma som kom hem.

    hade ytterdörren inte varit låst, ja då hade hon garanterat fått se sin son slicka fitta mitt på köksgolvet...

  • Egogirl

    I vårt förra bostadsområde så fick min ena son som var då 4 år gammal tag på min dildo..
    Vad gjorde ungen? Jo han sprang ut och jag visste inte ens om att han tagit något med sig ut..
    Efter ett tag kom grannens tonårsdotter som hade jagat min son för hon såg vad han sprang runt med. Hon plinga på dörren och där stog jag skamsen och tog emot min dildo.. Hm, hade några vänner hos mig med som fick sig ett reält skratt Tur att vi flyttade strax därefter..
    jag begravde då min dildo på tomten, bodde i radhus. Undrar ibland om de hittat dem bland blommorna i rabatten


    Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad
  • Puma87

    hahahaha det där på minner mig om vad min mamma berättade för mig nu i veckan

    När jag avr liten och vi var på resturang jag var ca 4-5år. och säger
    -Mamma du vet det där ordet som man inte får säga?
    -Ja
    -Jag vill att du förklarar vad det är
    -Vi tar det när vi kommer hem

    Sen vart det tyst i några minuter sen sa jag
    - Mamma jag vill att du och pappa visar vad det är.

    Stackars mina föräldrar då vi satt på resturang som var full med människor.


    En ung kvinnas väg till att bli en mamma
  • Minou

    Alltså...

    Denna tråd hamnar bland favoriterna.

    Jag nästan kissar på mig av skratt!

Svar på tråden Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?