• HäckHäxan

    Dåliga föräldra tråden...

    Här kan alla vi som är riktigt illa föräldrar hänga.

    De som gett sina barn mat utan att följa WHO rekomenderingar. De som inte orkat, kunnat eller velat amma sin stackars satungar. De som kanske gett välling innan 6 måndaders ålder. Ni som haft era barn framåt vända i vagnen så de fått se folk och annat.

    Ja ni vet alla dom där sakerna som utgör att man suger som förälder helt enkelt.

    Jag tänkte att om vi har ett eget ställe att hänga på så kan alla de som anser att vi är värdelösa och kassa fortsätta hänga på andra stället, dit VI aldrig är välkomna utan att bli smutskastade på iaf...

    Jo ni som inte har barn men ändå har åsikter om barn som gör att ni kommer bli värdelösa föräldrar kan ju också hänga här, men bara ojämna veckor på jämna datums dagar men under ojämna klockslag! Jag vet hur de är att ha en ide eller tanke som man delar med sig av till en TS som vill ha råd, men så fort man ninte håller med så skall man bli ifrågasatt för att man inga barn har.. Jag begriper inte när människor skall förstå att de är inte hur många ungar man klämt eller snittat ut som gör föräldern utan vad man har innaför pannbenet.

    Nåja ni e välkomna iaf...

    Alla ni som misstänker att ni kanske kommer suga fett som föräldrar får också kika in, så kan ni få tips och råd av oss kassa direkt, så slipper ni testa er fram för att hitta bästa sättet att vara värdelös på. Vi delar så gärna med oss av vår kunskap..

    NI ANDRA FÖRDÖMANDE som hackar på andra som inte ammar, som hackar på de som ger sina barn ersättning och som anser att man är kass om man ger barn smakisar vid 3 månader, 4 månders ersättning från 3 månaders ålder osv.... KOM INTE HIT!!!!!

    Tack på förhand / värdelös häxmamma


    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...
  • Pallas

    Här är det både godis, glass och läsk på vardagar, sena läggningar, våldsspel på datorn och vuxenfilmer. Funkar bra för oss.

  • sannapanna76

    Äntligen en tråd för mig!

    Jag gav (på rekommendation från bvc) min stora tjej smakisar från 3 månader. Delammade dock tills hon var 8 månader, så lite redig var jag allt.

    Lilla tjejen delammade jag en månad, sen blev det flaska. Usch och FY på mig!!

    Dessutom har båda mina kids gått på dagis sen 13 månaders ålder, och jag och sambon jobbar heltid!! Hur KAN vi???!!

  • sannapanna76
    Pallas skrev 2008-07-01 15:31:53 följande:
    Här är det både godis, glass och läsk på vardagar, sena läggningar, våldsspel på datorn och vuxenfilmer. Funkar bra för oss.
    Ja, GUD ja! Vår minsta har käkat godis sen hon var 1 år!! Tror ni hon kommer att överleva??!!
  • Eisa

    Här är det en nappflarra med ersättning i munnen på ungen i vagnen på stan så fort han skriker.
    Vem har tid med helamning?

  • Eisa
    sannapanna76 skrev 2008-07-01 15:34:15 följande:
    Ja, GUD ja! Vår minsta har käkat godis sen hon var 1 år!! Tror ni hon kommer att överleva??!!
    Tveksamt
  • HäckHäxan
    Pallas skrev 2008-07-01 15:31:53 följande:
    Här är det både godis, glass och läsk på vardagar, sena läggningar, våldsspel på datorn och vuxenfilmer. Funkar bra för oss.
    Dom har inte börjad försöka mörda er föräldrar ännu pga av spelen då, skönt
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • LovelyMeLovelyYou

    Jag är en usel mamma!!! För det första föddes dottern med KS, skajag ha fler barn ska de ut på samma sätt. Sen slutade jag amma helt vid 3 mån, redan när hon var 1½ vecka började hon få ersättning som komplement. Fick smakisar vid 16 veckors ålder, då var hon ju egentligen inte 4 månader.

    Dessutom är jag i övrigt en usel mamma eftersom jag inte alltid har dottern i famnen då jag flaskmatar henne utan pallar upp flaskan med ett täcke så hon kan somna i lugn och ro jämte mig... Jag samsover inte heller! Utan sedan dottern var 3 veckor har hon sovit i sin säng...

    Något mer hemskt jag gör... Hmm, kommer säkert på det ngt sedan

  • Peura

    Ojj har nog hittat rätt ställe för mig.

    Min minsta son får mat från flaska gjord på komjölk gahhh

    Mina barn får saft och godsaker mitt i veckan

    Jag ger mina abrn MC donalds när jag inte orkar laga mat...

    Och just idag funderar jag på att lägga ut min son på tradera!!


    Jag är Stenrik! Jag har 4 underbara grabbar i mitt liv!
  • HäckHäxan
    sannapanna76 skrev 2008-07-01 15:33:30 följande:
    Äntligen en tråd för mig! Jag gav (på rekommendation från bvc) min stora tjej smakisar från 3 månader. Delammade dock tills hon var 8 månader, så lite redig var jag allt. Lilla tjejen delammade jag en månad, sen blev det flaska. Usch och FY på mig!! Dessutom har båda mina kids gått på dagis sen 13 månaders ålder, och jag och sambon jobbar heltid!! Hur KAN vi???!!
    Jag gav också mat från 3 månader och nu är hon 6 månader och äter mat, verkligen äter.. Ammningen funkade sisådär, men när hon var ca 4-5 månader och vi skulle flytta och all stress så orkade ja bara inte bråka med skiten längre, den har krånglat från start ändå. Min har dock fått mat på flaska ändå sen bb *shit va kass jag e*

    Fördelen dock är att hon äter vem som än håller i den, för hon har från början fått vara i famnen på alla som hälsar på och den som haft henne när de vart matdags har fått mata    Hon kommer aldrig bli trygg den ungen!

    jobba heltid med barn och vara kvinna, jajja dig, illa gjort
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...