• Anonym (snål..)

    Billiga kondomer...no good.

    Jaha, nu har jag lärt mig att inte vara snål när det gäller kondomer...Hade köpt ett paket på lidl, de var superbilliga. När jag och mannen sen hade sex sprack kondomen. Men det kan ju hända, så vi gjorde ett nytt försök. Även den kondomen sprack.

    Nu till det lite äckliga. Idag (2 dagar sen knullet)när jag satt och kissa kände jag hur något slank ur mig, som en megaflytning ungefär. När jag sen skulle spola såg jag hur toppen av kondomen låg där och flöt i toastolen..Tur den bestämde sig för att vandra ut efter två dagar iaf

    Nu blir det "märkeskondomer" igen!

  • Svar på tråden Billiga kondomer...no good.
  • Anonym

    Haha! Varför ens köpa kondomer där? Skulle jag aldrig göra och dessutom är jag glad att vi inte använder det heller.

  • Anonym

    Vi har nog använt ca tre paket från lidl och ingen har gått sönder.

  • Anonym

    Säkert en sådan där sak som ingen reklamerar ändå !

  • Moniqe1979

    måste vara något fel på erat paket?! vi körde lidl kondomer (det röda paketet) i nästan ett år innan vi slutade skydda oss och gick åt en hel del paket utan en enda trasig/sprucken kondom...

  • Anonym (snål..)

    Detta paketet var blått och tja, kanske hade vi bara otur... Men efetrsom vi inte vill ha några syskon till sonen än på ett tag vågar jag inte chansa på lidlkondomer igen

    Men det läbbigaste är väl att den satt fast uppe i mig i två dagar...

  • Anonym

    Använder alltid kondomer från LIDL. Har aldrig varit något fel på dom. Du måste ha fåt ett dåligt paket.

  • Ghosten12

    Använder med det röda paketet från rfsu 20 pack typ 60 spänn på apoteket. Men även köpt lidls funkat bra med dem med inga problem. Om man inte kan hantera kondomer så går dom sönder. Man får bara jucka 1000 gånger sen går den sönder så vid 970 är det dags att byta

  • Anonym (sexy)

    Det är nog inte priset som ar avgörande utan hanteringen.
    Har själv knullat sönder ett antal sk kvalitets kondomer och även fiskat ut resterna ur tjejen någon dag senare. 

  • Anonym (olidligt pris)

    Vi är supernöjda med "mondos" kondomer från Lidl, ett tips är att aldrig låta tjejen som oftast har längre naglar dra på gummit. Det kanske inte syns men det räcker med en liten liten repa så kommer friktionen skapa en spricka och då säger det bara pang.

  • Anonym (G)
    Anonym (sexy) skrev 2019-05-31 01:53:53 följande:
    Det är nog inte priset som ar avgörande utan hanteringen.
    Har själv knullat sönder ett antal sk kvalitets kondomer och även fiskat ut resterna ur tjejen någon dag senare. 
    Det tror jag med
  • Anonym (Gummi-gubben)

    Har hänt med "kvalitetskondom" för mig också.
    När vi var färdigknullade drog jag ur och såg att typ
    halva kådisen var borta!!
    Två dagar senare var jag nere på en skäggmacka då jag
    fick något konstigt i munnen, "gnisslade" lite mellan tänderna ...
    Gissa vad en gång vad det var.

Svar på tråden Billiga kondomer...no good.