• Anonym (Sugen­)
    Äldre 9 Aug 14:35
    94348 visningar
    109 svar
    109
    94348

    Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....

    Jag har i alla år känt att jag abslolut inte kan tänka mig analsex, det har liksom aldrig funits något som helst intresse av det hos varken mig eller min man.

    Vi har varit tillsammans i 13 år och har det väldigt bra tillsammans, ett berikande sexliv som för det mesta är riktigt bra. Vi har nog under alla år närmat oss analområdet hos varann men endast med smek och det har stannat där och båda har nog varit nöjda så. Men nu har det vid några tillfällen hänt att han är där och smeker lite mer och gärna snuddar/smeker med ollonet och det är ju så jä*la skönt att jag vill skrika rakt ut att han ska stoppa in den - men jag törs inte riktigt???

    Dels är jag lite nojjig över smärtan (gör det ont??) och dels över hur min man skulle reagera? Vi som alltid sagt att vi inte vill prova det? Nu har jag definitivt ändrat mig och det kan ju han också ha gjort men ingen av oss törs i såfall ta första steget?

    Igårkväll hade vi superskön sex och jag låg på magen med särade ben och lyfte lätt på rumpan och han lekte runt med ollonet hela vägen....shit vad jag ville att han skulle förstå min invit när jag både visade fysiskt att det skulle vara okej samt sa hela tiden hur skönt det var, ändå gled han in i mig på vanligt vis och det var också skönt men jag blev nästan lite besviken - hade hoppats att han var lika nyfiken som jag?

    Hursomhelst så tror och hoppas jag att snart få prova på det - jag tänker på det hela tiden och vill verkligen....kanske ikväll???!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-09 14:37
    Länk till första tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-9-192/m32637938.html

    Där kan ni läsa hur det gått hittills, har fått testa på det lite "halvt" med hjälp av en dildo, men hoppas fortfarande på mer....

  • Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 9 Aug 14:38
    #1

    Tjolahopp på er!!

    Nu fortsätter vi vårt rump-prat här istället

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 9 Aug 14:52
    #7
    jutti skrev 2008-08-09 14:44:10 följande:
    yeeeeiiiih, och jag vill vara med på invigningen på den nya tråden..Nä, måste fortsätta göra mig fin...ska på 70-års kalas kl 16.00t.s denna tråden rules fortfarande...
    Räknade iskallt med dig Jutti

    Anonym (li) skrev 2008-08-09 14:44:12 följande:
    skriver in mig
    Ja, gör det
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 11 Aug 08:33
    #22
    namera skrev 2008-08-11 08:27:20 följande:
    det låter ju inte som om trådstartarens man är helt ointresserad av analsex i o m hans pillande och snuddande. säg som det är bara - att du nu känner för att testa och undrar hur han ser på saken. jag oroade mig också för att det skulle göra ont, men med glidmedel var det nästan som att bli penetrerad vaginalt. och skulle det göra ont så är det ju bara att avbryta. finns inget att förlora (förutom den bakre oskulden då ;))!
    Kopierar ett gammalt svar på samma fråga/diskussion för att slippa ta det igen
    Nisseblubb skrev 2008-08-06 11:57:19 följande:
    Jag har inte följt tråden, men varför SÄGER du bara inte att du vill han ska ta dig analt?

    Vet inte om du ens har läst min trådstart?


    Men den stora anledningen och ett försök till svar på din fråga är just att jag själv konsekvent i alla år hävdat att jag minsann ALDRIG kommer att vilja ha analsex!!

    Vi har hängt ihop i 13 år och varit väldigt överens om att det är något vi INTE vill testa och jag har heller aldrig saknat det, vi har för det mesta ett jä*ligt bra sexliv så det har liksom inte fattats mig? Men så i våras så fick jag en känsla som jag inte haft tidigare, en nyfikenhet på att ändå, kanske, eventuellt så skulle jag kunna tänka mig......

    Då är det inte så lätt att bara säga att....
    "-Jo du älskling, jag har ändrat mig nu och vill ha analsex"

    Dels av respekt inför vetskapen att han INTE visat något intresse för att vilja och dels för att det faktiskt känns en aning pinsamt att ha ändrat en åsikt som i alla år varit så starkt övertygande till motsatsen?

    That´s way!!

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 08:40
    #28
    Yohanna1985 skrev 2008-08-12 15:32:43 följande:
    shiiiiiat vilken slappt rövhål jag måste ha då Har lyckats att INTE skita på mig en endaste gång det här året.. kanske det brakar till när jag är 65. Då får jag hoppas att det finns anusrings-plastik så jag kan dra ihop fisringen igen för lite vilt pensionärs-anal-sex. YUMMY!
    Ha ha ha
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 17 Aug 11:27
    #48

    Tjohoj på er!

    Här är jag, har det sjukt stressigt på jobbet just nu och mannen likaså....
    Känner att vi knappt har pratat med varann sista veckan, dessutom är jag inne i en "lågfas" vad det gäller sex så här hemma är det nästan stendött just nu?

    Men jag vet ju att det är såhär vi har det och ingen av oss lider någon större nöd heller tror jag. Vi gillar läget och vet att vi snart kommer in i en positiv fas igen! Jutti:
    saknar dig - what´s up girl??

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 14:59
    #52
    Jutti:
    Bejbi.....hittar dig inte längre, har du blivit portad från FL eller har avreggat dig frivilligt??? Kom tillbaka - saknar dig!!!
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 08:54
    #57

    Hur har ni det rumpnissar?

    Här har det varit lugnt en tid, men nu är jag inne i min absoluta lusttopp och vi har härlig sex! Dock håller vi oss till den främre regionen då mannen inte visar något större intresse av den bakre delen, trots att han vet mitt intresse Jag lider inte av det eftersom vi har riktigt bra sex ändå, men liiiite sugen är jag ju på att utforska de delarna lite mer....

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 5 Sep 08:34
    #63
    emmisen2 skrev 2008-09-04 18:19:35 följande:
    Jaha förra fredagen fick jag äntligen analsex igen skönt... längtar efter mer. hoppas det blir något snart igen.

    Hallå där!!


    Och det berättar du nu som först!


    Vem var den lycklige - ehar du träffat nån stadig eler var det bara en one-night??

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 10:54
    #70

    Tråden dör så sakterliga när inte Jutti är här och hottar upp den med sina äventyr

    I miss you woman - come back!!!!

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 12:40
    #72
    Anonym (tillbaka) skrev 2008-09-18 12:30:16 följande:
    Hallå ts!Var har jutti tagit vägen? Det varju ni, och några få till, som hållit den här tråden levande och verklig. (utan en massa trams...)
    Åhh TACK!!

    Vet inte....det är ju därför jag "efterlyser" henne!!

    Hon har antingen blivit avstängd (jag vet att hon fått nån varning) eller också avreggat sig - men i vilket fall som helst så vill jag ha henne tillbaka!!
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 10:22
    #79
    Anonym skrev 2008-09-22 23:22:10 följande:
    Anonym (Skönt) skrev 2008-09-22 23:14:16 följande: Låter som en man skrivit detta........
    Ja eller hur?
    Hoppas vi kan fortsätta ha tråden på en "behaglig" nivå, det är inte "rövknulleri" vi är ute efter?
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 10:30
    #80

    Men nu alla nyfikan som följt min tråd......nu har det hänt "på riktigt"!!!!

    Igår kväll när vi la oss så blev det lite sexande och mitt under förspelet så reser han sig och hämtar vår olja, kommer tillbaka och leker lite med ollonet runt min anal - skönt!!

    Rätt som det är så känner jag att han mjukt och försiktigt faktiskt är på väg in!!
    Jag frågar om han verkligen vill (eftersom han varit lite emot det) och ja, han känner sig beredd att prova. Väldigt lugnt och sakta så kommer han in i mig med sin fullhet och vi har för första gången i våra resp liv ett analt samlag.

    Känslan?
    Nja, inte det bästa jag gjort i livet men helt klart värt att kanske testa igen nångång? Man är väl lite spänd såhär i början och jag tror att jag tänkte för mycket på vad vi faktiskt höll på med. Mannen tyckte inte att det var särskilt skönt och vi var nog båda lite smått besvikna efteråt över att ingen av oss tyckte att det var nån höjdare direkt?

    Jag kan tänka mig att vidareutveckla det hele och se om det kanske blir bättre med tiden, men mannen var tveksam till om han vill det - han tyckte inte att det gav något särskilt?

    Nu är det gjort och framtiden lär väl visa om det blir av igen....

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 20:22
    #84

    Jag låg på rygg och han satt på knä i sängen och liksom lyfte upp mig en aning mot sig själv - funkade jättebra!

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 15:48
    #89

    Jippi - she´s back *trumpeter & fanfarer*
    KUL att ha dig här igen, inboxa mig vad som hände - är ju sååå nyfiken på vad du ställde till med?

    Betyg?
    Nja....vet inte riktigt, blir nog en slätstruken 5:a

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 18:27
    #92
    Anonym (li) skrev 2008-09-27 16:49:38 följande:
    kul ts att du provat. Oftast brukar det väl inte vara en hit första gången..jag tänder mer på själva lekandet före, typ med ollonet eller fingrarna, behövs inget regelrätt anal.samlag ,för det är inte det jag tänder på, men just förspelet därbak är nice

    Eller hur?!


    Det är väl det som har fått igång mig och velat testa på det - nu är det gjort och jag är benägen att hålla med dig att det kanske är själva förspelet där omkring som är bäst!?

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 14:57
    #99

    Ja, tänk.....
    Och om det inte hade skett så hade jag nog överlevt ändå

    Jutti:
    Har mailat dig - har du fått det?

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 5 Nov 09:52

    Har missat att uppdatera de av er som är nyfikna

    För ett par veckor sen så hade vi sjysst sex och mitt i så reste sig mannen och hämtade både glid och dildon. Ville ha mig på magen och började sedan att "bearbeta" mig därbak.
    Lekte med både fingrar och dildon i båda mina öppningar och gud vad skönt det var!!!

    Till sist så reste han upp mig till knästående och fyllde mig vaginalt med sig själv och analt med dildon - helt okej men inte alls lika underbar som själva "pettingen" och smekningarna innan? Känner nog mer och mer att det inte är själva penetreringen som är skönast utan själva förspelet innan, något som mannen bara blev glad att höra då han själ inte har några som helst behov av att penetrera mig just där?!

    Men hursomhelst så har vi passerat spärren vi hade och det var ju mitt syfte från början och i min frustration så skapade jag denna tråd (eller den förra rättare sagt?)
    Tror dock inte att den måste överleva mer sen, så jag avstår från en fortsättning på denna tråd nu när den stängs om ca 4 dgr.

    Lycka till alla ni goa människor som "engagerat" sig i mina rumpaktiviteter

Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....