• cecell

    Svullen i fingrarna, sååå ont!

    Jag hade det oxå så förra graviditeten men inte denna gången... skönt. Pust. Det kliade och gjorde ont i både händer å fötter, inte skönt alls ju. Jag har tyvärr inga tips för händerna men om du har i benen elr fötterna så hjälper det med stödstrumpor iaf. Men prova å kyla ner dina händer lite då och då så kanske det känns lite bättre iaf. Det gjorde det på mig, för stunden iaf. Lycka till.

  • cecell
    Najsidaniela skrev 2008-08-18 18:37:54 följande:
    Cecell: Hur lång tid tog det innan vätskan försvann efter förlossningen? Jag har nämligen samma problem, vätska i båda fötter, ben, händer och fingrar...Eller någon annan?
    Det försvann meddetsamma på mig. Gick ner 15 kg direkt efter förlossningen... så jag hade ganska så mycket vatten i kroppen. Hoppas att jag slipper å samla på mig vätska även nu i det sista. Kunde bara ha flipflop den sista tiden förra gången, inte så skoj när det va lite kallare dagar, hehe. Vad jag har hört så försvinner det väl för alla elr de flesta strax efter förlossningen elr ganska så snart efter iaf. Lycka till!
  • cecell
    Svar på #15
    Grattis till ert tillskott i familjen!

    Jag har tyvärr börjat å samla på mig vätska nu.
    Fingrarna mest.
    Fötterna ser man inte utan jag känner det bara än så länge.
    Börjar å bli lite trångt i mina skor, hehe. :-P
    Men det e ju på kvällar å nätter som det känns av mest.
    Hoppas på att det inte blir mer elr inte mycket mer iaf.
    Slipper gärna å ha det som jag hade det förra gårnegn jag vart gravid.

    Ha det så bra allihop och lycka till!
Svar på tråden Svullen i fingrarna, sååå ont!