• Anonym (Undran)

    Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???

    Jag undrar hur man ska göra vid analsex vid första gången.

    Min kille vill att vi ska testa det och jag är oerfaren och vet inte riktigt om jag tycker om tanken eller inte....

    några tips från er som gillar det och som vet hur man ska göra vid första tillfället...

  • Svar på tråden Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???
  • Morbid angel

    Först och främst ska du vara avslappnad och rejält kåt.Långt förspel,kanske börja med att smeka med fingrar,för att sedan föra in kuken.Försiktighet och gärna mycket glid.

    Kanske kan börja med att rida så du får chans att bestämma takten.

  • Decnet

    Det var det jag menade egentligen.. fast jag var för fåordig.

    Morbid angel skrev 2008-09-03 17:22:17 följande:


    Först och främst ska du vara avslappnad och rejält kåt.Långt förspel,kanske börja med att smeka med fingrar,för att sedan föra in kuken.Försiktighet och gärna mycket glid.Kanske kan börja med att rida så du får chans att bestämma takten.
  • Mcmajjsan

    Man för in penisen i stjärten....

    Nä skämt åsido... ha massa glidmedel och en ställning du känner att du kan slappna av i och bra kommunikation med ägaren till penisen.


    Bf 081230
  • Anonym

    Jag låg på sidan med min sambo bakom mig.. Massa glidmedel och bara köra på långsamt. går det för snabbt kan det göra galet ont och grejer.. men typ stoppa bara in den lite i taget och jucka liksom lite emellanåt..sen lite till och ja du förstår.. Om ni får för er att byta hål så tvätta av den ordentligt först elller använd kondom.. Annars blir det inte så kul efteråt

  • Anonym (flickan)

    håller med ovan, det är lättast i sked tycker jag... då är man avslappnad i skinkorna och han kommer åt där fram också. så kan man själv styra med baken hur mkt man vill pressa på... viktigt att säga åt honom att ta det lugnt så att du själv får känna in hur mkt du klarar av, samt att inte ha nån prestige i det hela.. ibland går det bara inte... även fast vi har analsex lite då och då (inte så ofta men ibland) så kan det hända att jag måste säga ifrån o vi får avbryta för att det inte går.. har man väl börjat spänna sig så att det gör ont så är det liksom svårt att reparera...

    men om du inte är säker på om du vill testa eller inte kanske ni ska börja med bara lite mys och att han har penisen mot din anal utan att han tränger in, så får du testa på om det känns som nåt du blir sugen på eller inte... man ska inte ställa upp på analsex för nån annans skull, då blir det inget skönt...

  • Anonym (tjejen)

    Undvik att ligga på magen även om ni använder mycket glidmedel, för det kan göra väldigt ont om vinkel blir fel. Tro mig.

    Lättast är nog i sked som andra har tipsat om, eller bakifrån då du har lite bättre kontroll över allting. Försök att slappa av och berätta för honom ifall det börjar göra ont eller om något känns fel eller konstigt.

    Vänta tills du är tillräckligt upphetsad och använd rikligt med glidmedel så det blir mindre smärta för dig, och ta det långsamt tills det börjar kännas skönt . . . Sen är det bara att prova sig fram vad som fungerar bäst och är skönast för er båda!

  • Anonym (jan banan)

    Ett bra tips är att DU vill och DU är sugen, då kan du känna efter bättre än om du bara är där för att "ta emot". Sen fråga om han gjort det förut och vet vad han gör med. Att han set på film hur man gör räknas inte 99% av alla killar som gör det första gången har ingen som helst koll...

    Görs det rätt GÖR det inte så ont så man behöver bita ihop...det kan ev sticka till lite. Men det skall inte svida för mycket eller sticka. Jag är välutrustad och har haft analsex med kvinnor, trixet är mycket mycket avslappning och hon skall vara REJÄLT sugen på att ha analsex.

    Så är han erfaren kommer han hjälpa dig och få dig avslappnad och upphetsad.

    lycka till

  • Puppetmaster

    Varför? 
    ..Är frågan du bör ställa till din kille och även till dig själv. 
    Lägg gärna till frågan om du verkligen vill. 

    Analsex är överskattat - sett ur mitt perspektiv som man - och inte tillnärmelsevis i närheten av så skönt som "vanligt" sex. Det finns nämligen muskulatur och naturliga kroppsvätskor i slidan som inte finns i analen. 

    Att ha analsex är ofta bara en fix idé hos somliga som oftast är väldigt oinsatta i kroppens anatomi. 

    Så förslagsvis - när och om ni kommer överens om att prova analsex så prova på honom först. Be honom att smörja in sin anal med glidmedel och för sedan in en dildo i adekvat storlek. 
    Därefter - om han gillade det - så kan ni gå vidare. 

    Förvänta dig inte orgasm eller ens en skön känsla - åtminstone inte om han är någorlunda normalt utrustad. 

Svar på tråden Hur gör man om man ska testa analsex för första gånegn???