• Benjamins mamma

    Har ni nån egen tid? i såfall vad gör ni helst då?

    Alla behöver vi vara själva i bland.
    även om det bara rör sig om att ta en dusch typ el handla själv på Ica.

    Om ni får egen tid vad gör ni helst då?

    Jag tar helst en runda helt själv på stan! såå skönt tycker jag .

    Jag o sambon turas om i kväll sak ha bort .
    i bland e jag på ngt klädparty eller nån tjejkväll eller en lite shopping tur det e härligt tycker jag.

    ha en bra dag ni alla!

  • Svar på tråden Har ni nån egen tid? i såfall vad gör ni helst då?
  • Imox

    sonen är så liten än (3månader) så är ju inga längre tillfällen då jag är utan honom så man ammar och allt sånt.
    men är han nymatat och så kan pappan ha honom så tar jag en lång promenad i skogen med hundarna är super skönt!

  • Vaniljlatte

    Dottern är nu 1½ år och min egen tid är luncherna och fikorna på jobbet faktist! På jobbet är jag bara "jag". Ingen där känner mig på annat sätt än som mig..

    Sen har jag också börjat träna 2 ggr i veckan. Ibland blir det bara 1 ggr, ibland hinns båda passen med. Och jag känner mig som en ny mamma och flickvän varje gång jag kommer hem!

  • buffybus

    har egen tid när jag lagar mat haha typ.. nä men gör va jag vill om jag vill.. men har inte blivit av 


    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • saris 83

    Jag löptränar tre gånger i veckan, är så skönt att springa ett varv i skogen framåt kvällen. och när man kommer hem så är sonen matad o nattad så då kan man ta en lååång dusch med peeling.


    Godingen Lucas 080424
  • annie80

    Jag brukar få lite egentid när jag kör och handlar mat, eller går på barnklädesparty. Just nu blir det inte så mycket egentid. Ska jag gå nånstans så blir min dotter på 3½ år så vansinnig.

  • Vofflis

    När jag nån gång ibland har egentid gillar jag att ta långpromenader eller pyssla med mina husdjur.

  • red rose 06

    jag tränar 2 gånger i veckan,, de e min tid, jg kan ba säga till om jag vill göra något själv så tar min man sonen o hittar på ågot kul.

  • tyrlilu

    Jag går på Spa, tränar yoga, går en promenad i stan och kollar i affärer eller går ut med tjejkompisar. Vi går ut med sambo också så klart, men då blir det "vår" tid, och inte riktigt min.
    Kram/T

  • Smilla75

    Min yngsta är 7 månader och har aldrig lämnat honom så egen tid känns avlägset.

    Jag skulle vilj läsa en bok.

    Träna gör jag hemma och alla mina vänner har småbarn så vi träffas med dem. Jag har inget behov av att gå ut men ser fram emot jobbfester med mingel och lite alkohol faktiskt.

  • frk Carlsson

    Inte så mkt egen tid med en 2-åring och en 5-månaders, men det kommer nog, jag försöker att inte känna mig stressad över det OCKSÅ.

    Som tur är somnar bägge två ungefär samtidigt om kvällarna, så då brukar jag sitta vid datorn samt kolla mina favoritprogram på Tv (bl a Grey's Anatomy). Jag måste dock gå och lägga mig tidigt eftersom jag är uppe och ammar, så längre än till 22 är inte att rekommendera, det får jag igen sen isf.

    Jag åker på stan ibland och går i affärer och har bara den lilla med mig, det känns nästan som att vara utan barn ska jag säga, för hon är så snäll och lugn och man kan sitta och dricka kaffe utan att behöva springa runt runt.

    Nästa år ska jag börja rida har jag tänkt och det ska bli min helt egna grej. Skönt med ngt "rejält" som gör att man får åka iväg hemifrån, vara borta ngr timmar och som bara är MITT!

    Min kille löptränar.


    Tuva 060524 och Vilda 080422 är mina chix!
Svar på tråden Har ni nån egen tid? i såfall vad gör ni helst då?