• Bebiis2008

    tips på farsdag present?

    nån med lite roliga tips på farsdag present?

    hade vart kul med nån upplevelse men oftast så himla dyra.
    eller nån bild på dottern,men vad?
    hade vart kul med nått fotografi på nått,de har ju kommit massa nya grejer nån som har koll på de,inte sätt så mkt sånt bara de vanliga mugg,t-tröja m.m
    läste nått med fotografi på kortlek,nån som vet?

  • Svar på tråden tips på farsdag present?
  • lunkentuss

    "Upplevelsen" kan ju vara något han tkr är roligt bara.
    -En fiskdag
    -Ett krogbesök
    -Hemmagjord favvotårta osv

    extrafilm.se har dom väldigt mkt saker man kan trycka en bild på -muggar, tröjor, stora tavlor osv =)

  • Bebiis2008

    ja de har du ju faktiskt rätt i =)
    tack ska kolla in där.

    ha en bra dag

  • Bebiis2008

    de e till min dotters pappa. men den clickit ska jag kolla igenom.
    den muggen va lite annorlunda.

  • Bebiis2008

    Tack för tipsen =o)
    ska kika runt,nått kommer nog falla mej i smaken.

    ha en bra kväll

  • Nenne77

    Hur gammalt är barnet?
    Min 3½-åriga son ska få berätta vad han tycker är bra med sin pappa och så ska jag videofilma det... Har jag tänkt...

    Jag har letat som en galning efter kortlekar man kan trycka egna foton på, men de enda som verkar finnas är speciella lekar med bara 32 kort... :( Tar tacksamt emot tips om någon vet var det kan finnas vanliga kortlekar!

  • lugnåsbo
    Nenne77 skrev 2008-09-28 21:06:04 följande:
    Hur gammalt är barnet?Min 3½-åriga son ska få berätta vad han tycker är bra med sin pappa och så ska jag videofilma det... Har jag tänkt...Jag har letat som en galning efter kortlekar man kan trycka egna foton på, men de enda som verkar finnas är speciella lekar med bara 32 kort... :( Tar tacksamt emot tips om någon vet var det kan finnas vanliga kortlekar!
    www.snapfish.com har kortlekar som man kan trycka baksidan på.
  • Mimmih

    Nu har jag köpt fars dag presenter! I god tid och allt :) Köpte schampo och duschgel till Peter och sen blev det ett värmebälte till pappa i bara farten. Köpte på nätet hos

  • Mimmih
    Svar på #11
    Nu lyckades jag tydligen radera halva inlägget. Jaja, kan inte va bra på allt. Hittade ivarjefall presenterna hos scandinavianblonde.se och hoppas nu att de kommer inslagna och klara som utlovat. Nu ska jag till Limpan och hämta min dotter snabbt som bara den!
  • elsa08

    Den där "gladagrodan-sidan med t-hirts, vet ni hur storlekarna är? Är de som vanligt el är de små i storlekar?

  • Ida2

    Jag tycker att herrtröjorna är normala i storlek. Barntröjorna är rymliga och damtröjorna är små, mycket små.

  • Anna Jansson 77

    Skrev detta inlägget på en annan tråd om fars dag:

    Jag själv köpte en slipsnål (från vår dotter) på www.hiddenstars.se med texten "min pappa". Fick hem den i förrgår, hur fin som helst! Stilren med en skön känsla av handgjort, bokstäverna var lagom diskreta.
    Och BILLIGT dessutom! 249:- inkl frakt

    Får nog bli en till min kära far i julklapp, kungligt knasigt på latin kanske sätter griller i de andra gubbarna på mötena. :)"

Svar på tråden tips på farsdag present?