• Anonym (ojoj)

    Känner och tänker på en av mina döttrars killkompisar...

    Jag är 41 år, har en sambo som jag älskar sen 8 år. Mina döttrar har en kompis som är så otroligt mogen och vuxen och jag bara gillar honom.

    Mötte honom för ett par dagar sen här hemma när dom var här. Sen när dom skulle gå så sa han hej då ----- till mej och klappa mej på armen.

    Jag sa oxå hej då----- och klappa honom på armen oxå. Ikväll ringde min dotter och han var där hon är och jag hörde honom säga till min dotter; hälsa din mamma och säg att hon e en rolig/cool (kommer inte riktigt ihåg) morsa..

    Alltså blir man så här när man är 40 o kärringsjuk?? Kan inte låta bli ibland att kolla på killar runt 20 och uppåt, dom e ju bara så snygga o sexiga vissa :-0

    Kommer aldrig att bli nåt, men man tänker ju endå.... Alltså jag älskar min sambo men ibland blir man ju så trött på honom, inte impulsiv alls bara rutiner jämt... Blir ju lite uttråkad..

    Någon annan "kärring" som upplevt samma sak??

  • Svar på tråden Känner och tänker på en av mina döttrars killkompisar...
  • cewins mamma89

    Aa men de e best att glömma de... för de leder inte till något bra i slut endan... men visst de e kul o drömma sej bort. Gräset e alltid grönare på andra sidan som man säjer :)

  • Anonym (ojoj)

    cewins mamma89 skrev 2008-09-28 08:49:34 följande:


    Aa men de e best att glömma de... för de leder inte till något bra i slut endan... men visst de e kul o drömma sej bort. Gräset e alltid grönare på andra sidan som man säjer :)
    Är det grönare på andra sidan? Hm, då kanske man skulle testa endå.....
  • Mamsis

    Om du upplever att det är grönare på andra sidan vattnar du din egen gräsmatta för dåligt.

    Lägg ner. Är det värt att mista din dotters tillit och respekt för att få sätta på hennes kompis om det är vad du har i tankarna?
    Jag skulle nog vilja påstå att du är kärringsjuk Det kan jag också känna när jag (som är 36) kan tycka killar på 20-21 är heta men jag skulle def INTE göra något åt saken om det vore någon som finns i min närhet.

  • Polly S

    fan, vilket bra uttryck!


    Mamsis skrev 2008-09-28 11:06:43 följande:
    Om du upplever att det är grönare på andra sidan vattnar du din egen gräsmatta för dåligt.
    och TS, ögongodis är väl inte fel, men gör inget mer.
  • Anonym

    Respektera din dotter och låt bli killen.
    Vill du ha en yngling he he så gå ut och ragga någon.

    Det vore illa om du sårar både din man och dotter.

    Men som sagt,jag vet hur det är,ung skönhet är alltid bäst.

  • Anonym

    Jag är nog också sk kärringsjuk..hahhaaa..
    Är separerad sedan 3 år tillbaka coh sen dess har jag bara träffat yngre killar...Jag är 35 coh träffar killar mellan 23-28 år...
    och jag trivs som fisken i vattnet över dessa möten...:)
    Men nu är det ju också så att jag är singel så jag sårar ingen men hade jag haft en partner så hade jag avstått...
    Det är nog därför jag är singel och trivs med det för hur skulle jag kunna avstå...;)

  • Anonym (hehe)

    OOh, det är jättekänsligt med föräldrar som stöter på/flirtar med ens kompisar. För det första märks det, som barn känner man sina föräldrar så pass väl. För det andra är det inte så kul.
    Min mamma blev förtjust i en av mina pojkvänner. Inte för att hon gjorde något med honom, men det märktes verkligen; hon rodnade, viftade med ögonfransarna osv. Och hon poängterade gärna att jag bara var en oerfaren liten flicka när han var med. Jag fattar att hon behövde något trevligt att titta på, men jag hade föredragit om hon valt någon som jag inte kände.. och INTE MIN KILLE.
    Mina kompisar kände likadant när deras pappor "reagerade" på snygga och charmiga tjejkompisar.

    Nu börjar jag närma mig din ålder TS, och jag kommer säkert bli kärringsjuk någon dag :))) Men jag tror att det är bättre att spana på killar som inte tillhör barnens bekantskapskrets, är mina vänners barn etc... när den dagen kommer hoppas jag iaf att jag kan ha den självbehärskningen, men det vet man ju inte i förväg!

    Som sagt, skippa killar som din dotter umgås med, är mitt råd!

  • Anonym (ojoj)
    Mamsis skrev 2008-09-28 11:06:43 följande:
    [citat]
    Om du upplever att det är grönare på andra sidan vattnar du din egen gräsmatta för dåligt.

    Nej nej, inte jag som vattnar dåligt, men min sambo kanske gör....
  • Anonym (rofl)

    tantsnusk på hög nivå.... köp dig en harlequin istället hahahahaha.

  • Mamsis

    Anonym (ojoj) skrev 2008-09-30 08:03:11 följande:


    [citat]Om du upplever att det är grönare på andra sidan vattnar du din egen gräsmatta för dåligt.Nej nej, inte jag som vattnar dåligt, men min sambo kanske gör....
    Sak samma vem som vattnar dåligt. Att göra något med sina barns kompisar är helt enkelt inte ok. OM nu inte din dotter uttryckligen säger det men då måste du ju fråga och därmed riskera att hon tar avstånd redan där.

    Tala med din man istället, få honom att förstå att du inte vill leva så sexlöst som ni nu gör. Om du inte vill ha sex med just honom bör du fundera åp varför, går det att ordna? Om inte, skilj dig och knulla alla ynglingar som vill förutom dotterns kompisar.
  • Anonym (Maggan)

    Jag har legat med flera av mina barns vänner, det är fantastiskt. 
    Se bara till att det inte kommer fram.

  • Anonym (JL)
    Anonym (Maggan) skrev 2019-03-22 03:43:34 följande:

    Jag har legat med flera av mina barns vänner, det är fantastiskt. 
    Se bara till att det inte kommer fram.


    Hur unga var killarna 18-19?
  • Anonym (Maggan)
    Anonym (JL) skrev 2019-03-23 07:46:24 följande:
    Hur unga var killarna 18-19?
    Mellan 16 och kanske 22
  • Anonym (Travolta)
    Anonym (ojoj) skrev 2008-09-28 01:18:30 följande:

    Jag är 41 år, har en sambo som jag älskar sen 8 år. Mina döttrar har en kompis som är så otroligt mogen och vuxen och jag bara gillar honom.

    Mötte honom för ett par dagar sen här hemma när dom var här. Sen när dom skulle gå så sa han hej då ----- till mej och klappa mej på armen.

    Jag sa oxå hej då----- och klappa honom på armen oxå. Ikväll ringde min dotter och han var där hon är och jag hörde honom säga till min dotter; hälsa din mamma och säg att hon e en rolig/cool (kommer inte riktigt ihåg) morsa..

    Alltså blir man så här när man är 40 o kärringsjuk?? Kan inte låta bli ibland att kolla på killar runt 20 och uppåt, dom e ju bara så snygga o sexiga vissa :-0

    Kommer aldrig att bli nåt, men man tänker ju endå.... Alltså jag älskar min sambo men ibland blir man ju så trött på honom, inte impulsiv alls bara rutiner jämt... Blir ju lite uttråkad..

    Någon annan "kärring" som upplevt samma sak??


    Skönt att hör att det inte är bara vi gubbsjuka gubbar som fantiserar om barnens kompisar. Men låt det stanna där. Fantisera om honom när du har så kallad egentid :)
  • Anonym (Tio)
    Anonym (ojoj) skrev 2008-09-28 01:18:30 följande:

    Jag är 41 år, har en sambo som jag älskar sen 8 år. Mina döttrar har en kompis som är så otroligt mogen och vuxen och jag bara gillar honom.

    Mötte honom för ett par dagar sen här hemma när dom var här. Sen när dom skulle gå så sa han hej då ----- till mej och klappa mej på armen.

    Jag sa oxå hej då----- och klappa honom på armen oxå. Ikväll ringde min dotter och han var där hon är och jag hörde honom säga till min dotter; hälsa din mamma och säg att hon e en rolig/cool (kommer inte riktigt ihåg) morsa..

    Alltså blir man så här när man är 40 o kärringsjuk?? Kan inte låta bli ibland att kolla på killar runt 20 och uppåt, dom e ju bara så snygga o sexiga vissa :-0

    Kommer aldrig att bli nåt, men man tänker ju endå.... Alltså jag älskar min sambo men ibland blir man ju så trött på honom, inte impulsiv alls bara rutiner jämt... Blir ju lite uttråkad..

    Någon annan "kärring" som upplevt samma sak??


    Tråden är mer än tio år gammal.
    Anonym (Travolta) skrev 2019-03-25 07:21:45 följande:

    Skönt att hör att det inte är bara vi gubbsjuka gubbar som fantiserar om barnens kompisar. Men låt det stanna där. Fantisera om honom när du har så kallad egentid :)


  • Anonym (JL)
    Anonym (Maggan) skrev 2019-03-25 05:25:40 följande:
    Mellan 16 och kanske 22
    Hur lyckades du vara så diskret 
Svar på tråden Känner och tänker på en av mina döttrars killkompisar...