• Anonym (Bisexuell?)

    Är jag bisexuell? eller är det normala fantasier o tankar för en heterosexuell??

    är en gift qvinna på 29 år som älskar sin man över allt annat, vi har e gemmensam dotter o försöker nu få syskon till henne.
    Dock har jag en hel del fantasier om qvinnor, är väldigt nyfiken o kan också känna en sexuell attraktion till tjejer som jag ser, kan gå o fundera på hur dersa bröst ser ut, om dem är rakade, o hur det skulle vara att tillfredställa dem o smeka dem över kroppen!
    Är detta normalt för en ehterosexuell eller är jag bi?
    Är självklart också väldigt attraherad av män, o min man får mig att spinna tusen varv.. =) vi har ett jätte bra samliv o mycket kel o pussar till varadags!

    Tacksam för respons

  • Svar på tråden Är jag bisexuell? eller är det normala fantasier o tankar för en heterosexuell??
  • Anonym (Bisexuell?)

    ja nyfiken det är jag allt.... men jag är ju gift o kan ju inte direkt gå ut o prova på min nyfikenhet o testa....

  • Tussebus

    Låter som lite bi tycker jag :) Don't go there säger jag ifall du vill utforska. Inte om du e så lycklig med din man som du säger :) D e så många som vill pröva här fast d har förhållande. Verkar tycka d e helt ok eftersom d e tjejer d ska prova o inte män... Otrohet som otrohet säger jag.. Sorry ursäkta moralkakan. Stoppar tillbaks den i burken...
    Kram

  • Anonym

    Enligt min åsikt kan man vara sexuellt bi (vilket jag är) utan att vara känlslomässigt bi. Älskar att ha sex med tjejer men skulle aldrig bli kär i en! Frågan är om det räknas som bisexuell...... Är lyckligt gift med en man men vi har gärna trekanter

  • Anonym (Bisexuell?)
    Tussebus skrev 2008-09-29 17:43:41 följande:
    Låter som lite bi tycker jag :) Don't go there säger jag ifall du vill utforska. Inte om du e så lycklig med din man som du säger :) D e så många som vill pröva här fast d har förhållande. Verkar tycka d e helt ok eftersom d e tjejer d ska prova o inte män... Otrohet som otrohet säger jag.. Sorry ursäkta moralkakan. Stoppar tillbaks den i burken...Kram
    Å nej otrogen skulle jag Aldrig kunna vara, vare sig med ne man eller en kvinna, skulle aldrig i hela min värld riskera mitt äktenskap, jag har träffat kärleken i mitt liv!!!
    Men tankarna och fantasierna finns där ändå!
  • Anonym (Bisexuell?)
    Anonym skrev 2008-09-29 17:47:05 följande:
    Enligt min åsikt kan man vara sexuellt bi (vilket jag är) utan att vara känlslomässigt bi. Älskar att ha sex med tjejer men skulle aldrig bli kär i en! Frågan är om det räknas som bisexuell...... Är lyckligt gift med en man men vi har gärna trekanter
    skulle nog inte klara av att ha tre kant med en tjej till jag är alldeles för svartsjuk av mig... skulle inte fixa att se min man med en annan kvinna
  • Anonym (rakel)

    Jag är också gift och är upp över öronen förälskad i min man,men jag är rätt så säker på att jag är bisexuell..har varit med en tjej en gång.Aldrig blivit kär i en tjej och sällan attraherad av kvinnor irl,jag fantiserar däremot nästan bara om kvinnor..Men i verkligheten dras jag mer åt män..Vad förvirrat det där lät..
    Vad jag försöker säga är att om jag hade träffat rätt tjej för ca 9 år sedan hade jag lätt kunnat ha ett förhållande med en kvinna.

  • Anonym (Bisexuell?)

    Anonym (rakel) skrev 2008-09-29 18:50:08 följande:


    Jag är också gift och är upp över öronen förälskad i min man,men jag är rätt så säker på att jag är bisexuell..har varit med en tjej en gång.Aldrig blivit kär i en tjej och sällan attraherad av kvinnor irl,jag fantiserar däremot nästan bara om kvinnor..Men i verkligheten dras jag mer åt män..Vad förvirrat det där lät..Vad jag försöker säga är att om jag hade träffat rätt tjej för ca 9 år sedan hade jag lätt kunnat ha ett förhållande med en kvinna.
    Ok ja jag har alltid haft en sexuell attrakton till kvinnor men aldrig fårr känslor för någon eller haft sex med någon kvinna, men tycker att tankarna o fanatasierna om kvinnor blivit mer o mer nu!!
  • Tussebus

    Intressant. Jaja...det låter ju onekligen som du är ett litet bi ;) Jag tror nu när jag tänker tillbaka till min barndom (hu låter som om jag vore lastgammal) att jag tänkte mkt på bröst o sånt..så jag var kanske en liten flata redan då utan att veta om det :)..eller om jag e bi utan att riktigt tända på killar haha jag e förvirrad jag med :)

  • Anonym (Bisexuell?)

    haha tussebuss, det lät kul men jag förstog vad du mena =)

  • Anonym (Bisexuell?)

    ja inte blir man klokare men man är väl lite bi kanske...men dte vågar man ju inte säga till mannen då kommer han ju dö haha dubbelt så många konkurenter... eller jag tror inte att kjag skulle kunna bli kär i en kvinna men man ska ju aldrig säga aldrig o nu är jag ju så kär i min man så det är ju säkert därför jag känner så =)

  • Anonym (Corext)
    Anonym (rakel) skrev 2008-09-29 18:50:08 följande:

    Jag är också gift och är upp över öronen förälskad i min man,men jag är rätt så säker på att jag är bisexuell..har varit med en tjej en gång.Aldrig blivit kär i en tjej och sällan attraherad av kvinnor irl,jag fantiserar däremot nästan bara om kvinnor..Men i verkligheten dras jag mer åt män..Vad förvirrat det där lät..
    Vad jag försöker säga är att om jag hade träffat rätt tjej för ca 9 år sedan hade jag lätt kunnat ha ett förhållande med en kvinna.


    Känner igen mig. Fast jag är man. Alltid varit kär i kvinnor, sällan attraherad av män. Men fantiserar nästan bara om män.
    Tror inte jag skulle kunna ha ett förhållande med en man. Men vem vet, jag fantiserar om det också ibland.
  • Perjonsson
    Anonym (Corext) skrev 2019-06-13 12:49:06 följande:

    Känner igen mig. Fast jag är man. Alltid varit kär i kvinnor, sällan attraherad av män. Men fantiserar nästan bara om män.

    Tror inte jag skulle kunna ha ett förhållande med en man. Men vem vet, jag fantiserar om det också ibland.


    Som mej då.

    Har haft mycke kul med män i smygför att uppfylla en kink, men är hetro annars.

    Ta steget på bc. Ofarligt
Svar på tråden Är jag bisexuell? eller är det normala fantasier o tankar för en heterosexuell??