• Anonym (Undrande)

    orgasm med ett skönt stön eller inte?

    Tänkte bara undra om det är vanligt att tjejen inte låter så mkt i sängen har haft samma tjej nu i 3år (jag är 19år hon 18år) har endast haft sex med henne men medans vi har sex så ligger hon mer inte mkt rörelser eller ord inga stön eller så utan hon ligger där viskar att hon älskar mig då och då, rider hon så svarar hon när jag fårgar om hon e kåt och om kuken e stor och hård m,m sexigt med snusk prat ju :P då tänder det till märks hon blir vildare på något viss när hon rider än när vi kör en varition av missionären(tråkig stälning om man inte ändrar på bennen m,m )

    eller vid doggystile m,m men när hon får orgasm så säger hon inget stönar inte eller rullar huvet backor m,m utan musen spänner sig kanska kraftigt faktist, andningen går i topp blir litte vildare men stötter saktare och sen slappnar hon bara av och ramlar om kull* tex om hon ridit..hon säger att hon inte kan skänna bennen mer.. e det vanligt att tjejer inte stönar vid orgasm?? jag stönar varje gång och innan med ;)

  • Svar på tråden orgasm med ett skönt stön eller inte?
  • Tramsan

    Jag har aldrig stönat i sängen. har fan inget behöv at det o tänker då inte göra det. Min kille har frågat om jag kan göra det men det känss så jävla tillgjort o falskt

  • gaffsan

    Alla är olika.I p-rullar stönar de som om de fick betalt per stön. Var glad att ni har ett bra sexliv. Det kanske är så att du tänder på stön? jag förstår inte varför du frågar oss, prata med din flickvän istället

  • Anonym (Undrande)

    jo jag tänder nog på stön nu när du nämner det :P

  • Anonym (tjej)

    jag ääälskar när han är tyst..när jag bara ser hur kåt han är, och njuter,.Oerhört porrigt när killen är helt tyst tycker jag.

  • SlampSmillan

    Avskyr tystnad i sängen, de ska va dirty talk o stön.. men skrika som en stucken gris är inte heller ok..
    Lagom e bäst +
     lite till


    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Anonym (MaN)

    Min kvinna låter sexigt när hon närmar sig orgasm...högre och högre...är man inte nära innan så kommer man av bara hennes stönande :)

  • Anonym (emmis)
    Tramsan skrev 2008-10-03 19:13:13 följande:
    Jag har aldrig stönat i sängen. har fan inget behöv at det o tänker då inte göra det. Min kille har frågat om jag kan göra det men det känss så jävla tillgjort o falskt
    Var typ såhär jag också tänkte svara.
Svar på tråden orgasm med ett skönt stön eller inte?