• Anonym
    Äldre 11 Jul 10:40
    20609 visningar
    51 svar
    51
    20609

    Hur får man bort allt b*js (äckligt)

    Är det INGEN fler än jag som har problem med att få bort allt b*js när man varit på toaletten. Jag torkar och torkar och gnider något så kopiöst, men ändå finns det kvar många gånger, åker ibland ut i trosorna superäckligt ju! Har ibland börjat använda barnens våtservetter, men det ska man väl inte behöva göra? Det jobbgaste är när man ska ha sex och inte hunnit "förbereda" sig genom att tvätta extra noga - tänk om ha skulle märka nåt?

  • Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)
  • Mandar­in
    Äldre 11 Jul 14:11
    #0

    Jag har en kompis som hadde samma prodlem men något exstemt. Det gick så långkta tt hon förstörde sina slemhinnor (kunnde använda en pappers rulle vid ett enda tillfälle). Nu mår hon bra men då när hon inte kunndu tängka på något annat, det måste varit hämskt..

    Du kanske kan göra som aradvärden gör bvs tvätta med vatten efter nr2

  • silhue­tt
    Äldre 11 Jul 14:19
    #0

    Har hört att i Japan så har de toaletter som, när man spolar, sprutar upp vatten i rumpan *asg* Det skulle vara nått!

  • Goldie­locks
    Äldre 11 Jul 14:30
    #0

    För att spå på det hela så undrar jag varför man alltid blir bajsnödig när man är nyduschad och dessutom har fräscha vita string på sig?...
    Men det kanske bara är jag...ngt psykologiskt....

  • Äldre 11 Jul 15:01
    #0

    Goldielocks, Det har hänt här med. Snabbt försvinner den nyduschade känslan...

  • Goldie­locks
    Äldre 11 Jul 15:05
    #0

    jeol:

    Ja verkligen

    Förstår inte helelr varför man (läs jag) envisas med att köpa vita string

  • Äldre 11 Jul 15:18
    #0

    Tvättlapp med vanligt vatten är ju till för hela familjen? Inte bara bebissar? =)

  • Goldie­locks
    Äldre 11 Jul 15:23
    #0

    Pyret82:

    Ska ta till mig det tipset!

    Känner mig inte speciellt vuxen när detta händer

  • Äldre 11 Jul 15:28
    #0

    Haha.. ;)

  • Dragon­essa
    Äldre 12 Jul 14:44
    #0

    He he... Vi har en sån där handdusch som är kopplad från handfatet som man lätt kommer åt med både här och där.. Det vet jag många fler som har i sina hem.. otroligt bra vid mens oxå..

  • snysop
    Äldre 12 Jul 14:48
    #0

    Savett har ju några rump-våtservetter som man kan spola ner i toan. De finns i vanliga styckförpackningar och i storpack att ha på toan. Jättekäckt om man har erat problem för dessutom så återfuktar den lite så att man inte spricker osv... Kolla på närmaste Coop.

Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)