• Anonym
    Äldre 23 Oct 16:50
    30966 visningar
    23 svar
    23
    30966

    Någon som provat Xyloproct (hemorojdsalva) mot slapp hud på magen efter grav.?

    nej inte magen , men den är bra mot rynkor runt ögonen och ansiktet

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 16:54
    #5
    Svar på #2
    ja , jag använder det regelbundet m det är skitbra . alla rynkor är mer eller mindre borta
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 16:58
    #9
    Svar på #7
    xyloproct är receptfritt . ja , jag har använt det väldigt länge och det funkar perfect skulle inte ge 1000 lappar på andra salvor
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 17:21
    #14

    jag tar salvan där man oftast får rynkor . Runt ögonen , munnen. Varje kväll innan jag ska lägga mig . Då ser ju ingen

  • Anonym
    Äldre 22 Nov 00:22
    #21

    Nej men en kompis mamma tog det under ögonen, denna åldersnojan ja jisses. Hela ansiktet svullnade upp och hon såg förjävlig ut. Har inte hjälpt där.

    Och tror garanterat inte att det hjälper mot slapp hud på magen. Operation vet jag fungerar däremot.

  • Anonym
    Äldre 16 Dec 16:02
    #22

    jag tror inte jag vågar. Är det värt att testa för man är lite sådär missnöjd med fejjan för att riskera att bli förstörd på riktigt?

  • Anonym
    Äldre 16 Dec 16:05
    #23

    många är allergiska eller överkänsliga mot kortison. Kroppen kan också sluta att ta åt sig av de läkande effekterna av kortisonet vid långvarig användning, precis som när man käkar antibiotika för ofta.

Svar på tråden Någon som provat Xyloproct (hemorojdsalva) mot slapp hud på magen efter grav.?