• Lecce

    Någon mer: 1.a barnet superillamående, 2:a barnet känns ingenting?

    Hej

    jag väntar mitt andra barn och från att förra gången må superilla non stopp och kräktes flera gånger om dagen från vecka 5-20 känner jag absolut ingenting den här gången (v 7). har tom varit inställd på att missfall är på g men så slår det mig att det kanske kan vara så olika. Någon som haft det så? Och lite på kul, kan det ha att gör med vilket kön man väntar? Fick en flicka förra gången

  • Svar på tråden Någon mer: 1.a barnet superillamående, 2:a barnet känns ingenting?
  • Lill Bästis

    Jag har exakt lika dant som dig fick en flicka förra gången och trodde det var en pojk denna men det visade sig vara en liten flicka även denna gång..

  • Safiren

    Har det likadant.. mådde sååå dåligt med sonen och nu känner jag nästan ingenting. Mådde lite illa v 9-15 men det var ingen större fara.. många säger att det säkert är en tjej denna gång men det återstår väl att se :) T o m foglossningarna är annorlunda. Har knappt fått några känningar ännu och med sonen kunde jag knappt gå i v 20.

  • Lobro

    Jag mådde jättebra med nr 1 men denna graviditet har jag mått skit! vet inte än om det blir olika kön..

  • Zina

    Mådde jätteilla med barn nr 1 from v 5-12,
    barn 2 o 3 ingenting, väntar nu nr 4 o än så länge lungt v6.

    Har 3 flickor.


    mamma till Emma 0201, Ida 0404, Maja 0505
  • Fonzan

    samma här...mådde illa i säkert 2 månader med första...är i v 7 nu....känner ingenting!!!det enda som får mig att fortfarande tro att jag är grav är att inte mensen kommit...och att jag är trött och fryser!

  • babydreams

    Gammal tråd jag vet, men googlade för att se om detta var normalt. Befinner mig faktiskt i samma sits! Med mitt första barn (pojke) mådde jag illa och kräktes varje jag från vecka 7 till vecka 18. Är gravid igen nu i vecka 7 och har inte känt av några symptom alls än typ förutom humöret/nedstämdhet och lite molvärk..

  • milli79
    babydreams skrev 2018-06-17 21:11:39 följande:

    Gammal tråd jag vet, men googlade för att se om detta var normalt. Befinner mig faktiskt i samma sits! Med mitt första barn (pojke) mådde jag illa och kräktes varje jag från vecka 7 till vecka 18. Är gravid igen nu i vecka 7 och har inte känt av några symptom alls än typ förutom humöret/nedstämdhet och lite molvärk..


    Med 1a barnet (pojk) mådde jag väldigt illa även på nätterna fram till ca v 10 och hade jätteont i brösten.

    Med 2a (tjej) mådde jag knappt illa alls kände mig bara lite bakfull den dagen jag testade plus. Inga ömma bröst.
  • milli79
    babydreams skrev 2018-06-17 21:11:39 följande:

    Gammal tråd jag vet, men googlade för att se om detta var normalt. Befinner mig faktiskt i samma sits! Med mitt första barn (pojke) mådde jag illa och kräktes varje jag från vecka 7 till vecka 18. Är gravid igen nu i vecka 7 och har inte känt av några symptom alls än typ förutom humöret/nedstämdhet och lite molvärk..


    Med 1a barnet (pojk) mådde jag väldigt illa även på nätterna fram till ca v 10 och hade jätteont i brösten.

    Med 2a (tjej) mådde jag knappt illa alls kände mig bara lite bakfull den dagen jag testade plus. Inga ömma bröst.
Svar på tråden Någon mer: 1.a barnet superillamående, 2:a barnet känns ingenting?