• Anonym
    Äldre 21 Nov 20:11
    36954 visningar
    44 svar
    44
    36954

    Hur gör ni när ni har kuk+dildo?

    Varför låter du honom förnedra dig så?

  • Anonym
    Äldre 21 Nov 20:14
    #3

    Vadå förnedra? Fan va ja önskar att min karl inte var så stor, då skulle han få sätta den i analen på mej också :D

    Jag var en gång obildad på hur underbara orgasmer man kunde få via andra änden.. Nu är jag lyckligt vetande! Tycker att anonym nr 1 ska testa lite själv.. :)

  • Anonym
    Äldre 21 Nov 20:52
    #8

    det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker.

  • Anonym
    Äldre 21 Nov 20:54
    #10
    Anonym skrev 2008-11-21 20:52:14 följande:
    det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker.
    Det där stämmer inte..
  • Anonym
    Äldre 21 Nov 21:17
    #12
    Anonym skrev 2008-11-21 20:52:14 följande:
    det är ju killens sätt att förnedra tjejen på. Ingen tjej skulle göra det om hon inte känner sig väldigt osäker.
    Samma kan du väl säga om mannen? att ingen kvinnan vil ha det så om mannen räcker? allt går att vrida på.
  • Anonym
    Äldre 22 Nov 08:35
    #14

    jag ligger på rygg o hon på min mage med sin rygg. jag knullar i analen samtidigt som jag smeker bröst o kysser i nacken. hon leker med dildon i fittan själv lätt då.

  • Anonym
    Äldre 22 Nov 20:25
    #16

    sch sch

  • Anonym
    Äldre 22 Nov 21:08
    #17
    Anonym skrev 2008-11-22 20:25:45 följande:
    sch sch
    ???
  • Anonym
    Äldre 27 Nov 09:44
    #23

    jag vill heskt gärna ha en grov stav i fittan samtidigt som min kille knullar mig då blir jag utfylld samtidigt njuter han av stavens vibbrationer. testa ska ni få se på bullorgasmer

  • Anonym
    Äldre 15 Dec 13:24
    #26

    Jag lägger alltid kuddar under mig så jag får upp rumpan och en kudde bakom som jag typ knölar fast dildon. Då kan min pojkvän ta mig i analen samtidigt som jag har en dildo i... mmm i like ;)

  • Anonym
    Äldre 15 Dec 20:58
    #27

    Kan ju vara hon som tvingar sin kille att ta henne i rumpan oxå. Helt klart mansförnedrande isåfall..

    ;)

  • Anonym
    Äldre 22 Dec 07:57
    #30

    Vi brukar ligga sked, han tar mig där bak och leker sen med dildon i min fitta =) Kommer på några sekunden så.

  • Anonym
    Äldre 23 Dec 01:13
    #33

    Han tar mig i röven o kör dildon samtidigt..gött

  • Anonym
    Äldre 23 Dec 01:16
    #34

    Jag ligger på rygg och får honom i baken och han kontrollerar staven i musen. Har jag tur binder han mig först

  • Anonym
    Äldre 4 Jan 00:28
    #36

    En dildo som fått ordentligt med glidmedel går att putta på utmärkt med blygdbenet samtidig som killen tar en i musen bakifrån :)

  • Anonym
    Äldre 23 Jan 11:46
    #38

    Jag brukar ligga på rygg med benen upp över min killes axlar. Han tar mig analt medan han använder dildon vaginalt, el tvärtom.

Svar på tråden Hur gör ni när ni har kuk+dildo?