• love 69

    Sexiga NattChatten för oss som inte sover

    Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

    Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

    Så, vad gör ni inatt?

  • Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Anonym

    var tvungen att stiga upp efter jag lagt mej pga att jag blev så kissnödig, detta är 3:dje natten i rad jag e upp. brukar aldrig göra det i vanliga fall. när jag väl hade tagit mej upp så var jag inte trött längre, så nu äter en kaka och tänker på att jag borde sova;)

  • love 69

    tur för mig att du var kissnödig.. jag kände mig lite ensam här. ;)

  • Anonym

    hehe, ja det verkar inte hända så mycket här vid denna tidpunkt:)

    *hmmm* stackare, många timmar kvar? om det är till någon tröst så ska gubben min upp och jobba om 3 timmar, skulle egentligen börja 7,25 men blev utkallad till 05.

  • love 69

    Anonym (*hmm*) skrev 2008-11-26 00:59:17 följande:


    och jag sitter på jobbet och har trist
    vad jobbar du med?
  • love 69
    Anonym skrev 2008-11-26 01:06:22 följande:
    hehe, ja det verkar inte hända så mycket här vid denna tidpunkt:) *hmmm* stackare, många timmar kvar? om det är till någon tröst så ska gubben min upp och jobba om 3 timmar, skulle egentligen börja 7,25 men blev utkallad till 05.
    hua.. kl 05 i snön... jag lider med honom...
  • Anonym

    hehe, lite synd är det om honom för sen ska han jobba till 17 + jour mellan 17-20 för att sen börja om igen 05 dagen därpå. dock så misstänker jag att det kommer bli jag som måste köra jouren, han kör taxi om du undrar vilket jag oxå har gjort men nu pluggar jag ist:)

  • love 69
    Anonym skrev 2008-11-26 01:20:07 följande:
    hehe, lite synd är det om honom för sen ska han jobba till 17 + jour mellan 17-20 för att sen börja om igen 05 dagen därpå. dock så misstänker jag att det kommer bli jag som måste köra jouren, han kör taxi om du undrar vilket jag oxå har gjort men nu pluggar jag ist:)
    låter jobbigt... tur att du finns där och kan lösa av honom.
  • Anonym

    *skrattar* jajemen, desutom så samlar man "pluspoäng";)

    så vad pysslar du med inatt då?:)

  • love 69

    pluspoäng e bra... haha

    jag gör typ ingenting... chattar lite, men nu har alla gått å lagt sig så jag blev alldeles ensam... *suckar*

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover