Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Större spermamängd

Sön 7 dec 2008 12:40 Läst 11300 gånger Totalt 15 svar
    Anonym (Plupp­)
    Visa endast
    Sön 7 dec 2008 12:40

Hur kan man öka spermamängden? Det att inte ha utlösning på några dagar är ju allmänt känt. Men kan karln äta något speciellt? Dricka mer vatten? Någon speciell teknik?

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Sön 7 dec 2008 12:52 #1

jag tror inte man kan öka mängden mera än vad det blir ifall man inte har fått utlösning på en tid.

• Anonym (Plupp­) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 7 dec 2008 12:53 #2
    CariDee skrev 2008-12-07 12:52:53 följande:
    jag tror inte man kan öka mängden mera än vad det blir ifall man inte har fått utlösning på en tid.
    Inte ens lite lite grann? Fundersam

Annat innehåll

• Sön 7 dec 2008 12:55 #3

tyvärr tror jag inte det. men kvaliten på spermierna är bättre ifall mannen hållit sig en längre stund. varför vill du ha en större mängd?

• Anonym (Plupp­) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 7 dec 2008 13:06 #4
    CariDee skrev 2008-12-07 12:55:39 följande:
    tyvärr tror jag inte det. men kvaliten på spermierna är bättre ifall mannen hållit sig en längre stund. varför vill du ha en större mängd?
    För att det är härligt! Speciellt om han ska spruta i mig, då kittlar det så skööönt!
  • Sön 7 dec 2008 13:15 #5

Kvalitén på spermierna är sämre om man håller sig ett längre tag. Färska spermier är bättre. Det är de senaste rönen, vad jag vet.

Särskilt zink ökar mängden sperma. Finns i fullkorn, kyckling, nötter. Att dricka mycket vatten och minska mängden eller helt låta bli mejeriprodukter, kött, tobak m m men äta mycket frukt förbättrar smaken.

Som kille kan jag säga att det är skönare att spruta mycket. Både att rent fysiskt känna hur man verkligen tömmer sig och visuellt.

• Polarg­irl
    Visa endast
    Sön 7 dec 2008 13:47 #6
    Anonym skrev 2008-12-07 13:15:24 följande:
    Kvalitén på spermierna är sämre om man håller sig ett längre tag. Färska spermier är bättre. Det är de senaste rönen, vad jag vet.Särskilt zink ökar mängden sperma. Finns i fullkorn, kyckling, nötter. Att dricka mycket vatten och minska mängden eller helt låta bli mejeriprodukter, kött, tobak m m men äta mycket frukt förbättrar smaken.Som kille kan jag säga att det är skönare att spruta mycket. Både att rent fysiskt känna hur man verkligen tömmer sig och visuellt.
    Läste en notis för ett tag sedan om en undersökning om just spermakvalitén. Har för mig jag lade in texten här på FL men kan inte hitta den nu... I stort gick det ut på att om man försöker få barn så är det bättre att sexa varje dag än typ varannan eller var tredje dag, som en del säger att man ska göra. Då får man fler friska spermier i varje utlösning (precis som du skriver).
    I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • Polarg­irl
    Visa endast
    Sön 7 dec 2008 13:48 #7

Har också hört att man kan bygga upp satsen genom att onna eller sexa och liksom "hålla på" utlösning.

I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • Sön 7 dec 2008 14:21 #8

Ja. Om man bara drar ett tvåminuters tråkrunk till Kvinnofängelset så blir utlösningen betydligt mindre än om man har jättehett sex i timtal och har varit nära att komma flera gånger.

• Ons 17 jul 2013 07:55 #9

Öka sperma mängd - http://track.maxatin.se/product/Maxatin/?uid=2484&sid=579&pid=118&bid=advandec Jättenöjd med Maxatin. Gav mig verkligen mer sperma och mina orgasmer känns längre! Härlig produkt!

• Ons 17 jul 2013 10:02 #10
    emil10271 skrev 2013-07-17 07:55:34 följande:
    Öka sperma mängd - track.maxatin.se/product/Maxatin/?uid=2484&si... Jättenöjd med Maxatin. Gav mig verkligen mer sperma och mina orgasmer känns längre! Härlig produkt!
    Du ökar spermamängen 5 (fem) gånger med den produkten. Det låter ju trovärdigt!
    There is no substitute for victory.
  • Ons 17 jul 2013 10:48 #11

Varför ska man öka mängden för? Sugen på och skaffa femlingar?

• Anonym (E)
    Visa endast
    Ons 17 jul 2013 11:39 #12
    cazh82 skrev 2013-07-17 10:48:09 följande:
    Varför ska man öka mängden för? Sugen på och skaffa femlingar?
    'Sugen på att skaffa femlingar', skulle det ha varit...:)
  • Ons 17 jul 2013 11:54 #13

Jaja, va putslustig du är då Mary poppins. Kan inte stava kanske, men vet hur man visar långfingret.

• Ons 17 jul 2013 12:15 #14
    cazh82 skrev 2013-07-17 11:54:48 följande:
    Jaja, va putslustig du är då Mary poppins. Kan inte stava kanske, men vet hur man visar långfingret.
    Du är ju för underbar.

Drick mycket vätska, ät ägg (mycket zink i) och ät någon annan typ av mineraltillskott. Äter du mycket kött och sånt ökar även produktionen. Samt att hålla sej en längre tid och liksom vara på "the brink" att komma länge. Blir både större och kraftigare sprut då. 

Ibland behöver dock inte orgasmen bil bättre, ibland kan det liksom läcka ut för mej om jag inte har kommit på flera dagar, tjejerna har gillat att man liksom sprutat innan man kommit ibland. Vet inte varför, men dom för tidiga orgasmer är inte så sköna och dom dämpar även "den ritkiga" orgasmen rejält.
  • Ons 17 jul 2013 13:10 #15
    emil10271 skrev 2013-07-17 07:55:34 följande:
    Öka sperma mängd - track.maxatin.se/product/Maxatin/&sid=579&pid=118&bid=advandec Jättenöjd med Maxatin. Gav mig verkligen mer sperma och mina orgasmer känns längre! Härlig produkt!

Falskt inlägg i reklamsyfte.

Flaggor att reagera på: det oinspirerade nicket och den styltiga oengagerade svenskan.