• Fiddle

    Vilket wii-spel rekommenderar du?

    Funderar på att köpa ett spel till wii i julklapp till min sambo, men har dålig koll på vilka spel som finns och vilka som är bra.

    Vilket spel skulle du rekommendera? Vill helst att det ska vara ett ganska nytt spel.

  • Svar på tråden Vilket wii-spel rekommenderar du?
  • MammaAmy

    Fiddle skrev 2008-12-12 19:11:07 följande:


    Funderar på att köpa ett spel till wii i julklapp till min sambo, men har dålig koll på vilka spel som finns och vilka som är bra.Vilket spel skulle du rekommendera? Vill helst att det ska vara ett ganska nytt spel.
    vi har Super Mario, men då måste man ha ratten dock,
    men är superkul =0)
  • mamma till Leo

    super mario me ratt .....men den kostar inte många kr ..typ mellan 150-250 kr


    Wii Fit
    Zelda gillar min sambo o son
    Sport får man ju me konsolen
  • Fiddle

    okej har inte koll på alla dessa mario-spel... super mario är alltså inte samma som galaxy eller? Är det ett nytt spel för i år?

    wii fit tror jag inte är nåt för min sambo dock =) Och sport har vi redan.

  • Mumu

    De menar Mario Kart. Varken Galaxy eller Mario Kart är nya, men de är så himla roliga! Ska man köpa ett rekommenderar jag Super Mario Galaxy, vilken spelglädje!


    Bäst just nu: Wii Fit!
  • pucken

    super paper mario tycker jag är skitkul! och rayman raving rabbids (ettan). men det är rätt barnsliga spel.

  • Mumu

    Annars kanske Guitar Hero? Inget för mig, men sambon älskar det.


    Bäst just nu: Wii Fit!
  • Mumu
    pucken skrev 2008-12-12 19:28:44 följande:
    super paper mario tycker jag är skitkul! och rayman raving rabbids (ettan). men det är rätt barnsliga spel.
    Åh, super paper mario är jag sugen på! Är det kul, alltså? Är det stort, så det tar ett tag att spela igenom?
    Bäst just nu: Wii Fit!
  • Sadie

    Jag skulle vilja testa det där snowboardspelet...vad det nu heter. Men har ingen balance board. Han kanske gillar wii fit, eller är det mer ett så kallat tjejspel?

  • pucken

    det tar inte jättelång tid vill jag minnas. galaxy är mycket mycket längre, men inte alls min typ av spel.


    Mumu skrev 2008-12-12 19:29:26 följande:
    Åh, super paper mario är jag sugen på! Är det kul, alltså? Är det stort, så det tar ett tag att spela igenom?
Svar på tråden Vilket wii-spel rekommenderar du?