• lollolalla

    hur kan man tjäna pengar på bloggen??

    Vet att man kan göra det genom reklam men annar´s då??
    finns det några knep?

  • Svar på tråden hur kan man tjäna pengar på bloggen??
  • Lundby87

    är väll det om många besöker din sida så kanske dem vill ha sin reklam där och betalatr dig då för att få finnas på din sida

  • khizzle78

    Om din blogg är lika välskriven och informativ som denna trådstart så lär du få betala folk för att besöka den. Har du läst för mycket om blondinbella? Skaffa ett jobb!

  • lollolalla

    khizzle78 skrev 2009-01-01 21:25:05 följande:


    Om din blogg är lika välskriven och informativ som denna trådstart så lär du få betala folk för att besöka den. Har du läst för mycket om blondinbella? Skaffa ett jobb!
    haha, nej men alltid skönt att tjäna en slant vid sidan om som ensamstående mamma...
  • khizzle78

    Du kanske kan sälja webcamshower? Det är ju rätt enkelt att komma igång med och kräver inte så mycket kreativitet på det intellektuella planet.

  • khizzle78

    Så lite så. Linda Rosing skriver ju rätt mycket om alla snubbar hon vill knulla med och om alla bögar hon är polare med. Hon kompletterar detta med bilder på sin vidriga kropp och äckliga ansikte. Hon får mycket trafik. Kolla in hennes blogg.

  • lollolalla

    ja men sådant intresserar inte mig...men ska kolla o se

  • Jen nifer
    khizzle78 skrev 2009-01-01 21:48:36 följande:
    Så lite så. Linda Rosing skriver ju rätt mycket om alla snubbar hon vill knulla med och om alla bögar hon är polare med. Hon kompletterar detta med bilder på sin vidriga kropp och äckliga ansikte. Hon får mycket trafik. Kolla in hennes blogg.
    Man får inte betalt för att va otrevlig heller, onödigt!

    Men tycker de känns långsökt att försöka tjäna pengar på en blogg.
    Men har du väldigt mycket besökare är de kanske möjligt att du kan det. Vad vet jag.
  • khizzle78

    Jen nifer skrev 2009-01-01 21:51:20 följande:


    Man får inte betalt för att va otrevlig heller, onödigt! Men tycker de känns långsökt att försöka tjäna pengar på en blogg. Men har du väldigt mycket besökare är de kanske möjligt att du kan det. Vad vet jag.
    Jo Alex Schulman får det. Han tjänar nog mer på det än både du och jag.
  • vackrastarflow

    khizzle78 skrev 2009-01-01 21:55:27 följande:


    Jen nifer skrev 2009-01-01 21:51:20 följande: Jo Alex Schulman får det. Han tjänar nog mer på det än både du och jag.
    ja, pinsamt nog. skulle dock aldrig sträva efter att vara som honom. läskig kille.
Svar på tråden hur kan man tjäna pengar på bloggen??