• Anonym (?)
    Äldre 12 Jan 16:20
    14326 visningar
    5 svar
    5
    14326

    Vad är en shemale?

    Smygtittade på porr en dag när sambon var borta och klickade på ett klipp med en man och en "shemale", jag såg ju bara på bilden och trodde att det var en tjej och en kill, men de var en "shemale", alltså en som har både bröst och stake där nere. Är det män som opererat sig till kvinnor och lämnat kvar staken eller hur är det möjligt? Dom ser ju ut som kvinnor för övrigt.

  • Svar på tråden Vad är en shemale?
  • Anonym
    Äldre 12 Jan 16:24
    #1

    dem kan vara födda så
    så kallade "hermafroditer"

  • Nisseb­lubb
    Äldre 12 Jan 16:30
    #2

    Det är män som opererat sig till kvinnor men som har kuken kvar

  • Äldre 25 May 04:59
    #3
    -2

    dessa är män i omvandlig till kvinnor deras balofix är ännu inte  bort opererat
    på grund av den stora kostnaden tjänar dom grova pengar på
    att vara runkmotiv till pervogubbar i avvatan på operation

  • Anonym (Respe­kt)
    Fri 15 Nov 2019 09:10
    #4
    +2
    kissanpaska skrev 2017-05-25 04:59:27 följande:

    dessa är män i omvandlig till kvinnor deras balofix är ännu inte  bort opererat
    på grund av den stora kostnaden tjänar dom grova pengar på
    att vara runkmotiv till pervogubbar i avvatan på operation


    Hej Kissanpanska:
    Jag är en shemale, har inplantat med stora bröst och vill inte operera bort min "balofix" pga jag behöver inte göra det om jag inte vill. Jag tjänar pengar genom att arbeta som alla andra och blir ledsen när jag läser hur fördomsfull kan vara visa pervogubbar som uttrycker sig genom att  låta fördomar styra ens handlande. 

     


    Fortsätt ha en trevlig dag!
    Mvh:
    Stolt black-shemale med stor balofix.
    Snart 2020 inte 1820
  • Anonym (Kim)
    Sat 16 Nov 2019 07:31
    #5
    Anonym (Respekt) skrev 2019-11-15 09:10:47 följande:

    Hej Kissanpanska:

    Jag är en shemale, har inplantat med stora bröst och vill inte operera bort min "balofix" pga jag behöver inte göra det om jag inte vill. Jag tjänar pengar genom att arbeta som alla andra och blir ledsen när jag läser hur fördomsfull kan vara visa pervogubbar som uttrycker sig genom att  låta fördomar styra ens handlande. 

     

    Fortsätt ha en trevlig dag!

    Mvh:

    Stolt black-shemale med stor balofix.

    Snart 2020 inte 1820


    Vad trist att du blev ledsen. Men tråden är startad -09 och senaste kommentaren (från en stolle) gjordes för 2 1/2 år sedan. Strunta i sånt här.

    Önskar dig en finfin lördag och var rädd om dig.
Svar på tråden Vad är en shemale?