• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 14 Jan 18:39
    71636 visningar
    39 svar
    39
    71636

    Spruta i munnen.. TIPS!

    Jag är nyfiken på o testa hur det är o låta pojkvännen spruta i munnen. Har ni några användbara tips? Vilken ställning ska man ha? Svälja? Spotta ut? Hur känns det?

    Gillar o få sprutet i ansiktet o så, det är sjukt upphetsande.. tror jag kommer gilla känslan av detta med, men är ändå osäker. det är ju nåt helt nytt liksom!

    Ge mig tips, både killar o tjejer!! :-S

  • Svar på tråden Spruta i munnen.. TIPS!
  • Anonym
    Äldre 18 Jan 10:52
    #21

    Jag föredrar att stå på knä framför killen jag suger så han kan runka sin kuk i min mun och själv bestämma hur han vill lägga satsen samtidigt som jag runkar mig själv. Jag brukar komma som en kanon samtidigt som killen kommer i min mun :)

  • Knasis
    Äldre 18 Jan 18:42
    #22

    Jag vill ligga på knä mellan killens gresande ben, han liggande i säng eller annan lämplig plats....

    Då kommer jag lättare åt att slicka pungen och analen.. Tar givetvis satsen i munnen och sväljer.. Mmmmm....


    Magnus frater spectat te...
  • Anonym
    Äldre 18 Jan 23:29
    #23

    Nu ska jag förklara vad jag menade att ungarna är så goa.Om ni inte visste de så kommer där ett barn av en spermie på 100000000 st eller hur många som kommer.De är bara en som kan befrukta ägget.Och att då spermier är så äckliga när ungarna är så goa.

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 19 Jan 17:58
    #24

    yeeey, nu har jag vandrat på nya marker!!! han säger dock att det är omöjligt att komma när jag enbart suger av honom. Är det vanligt?
    Nu sist så runkade han och jag höll min mun runt, sen sprutade han i munnen. det va en sjukt härlig och upphetsande känsla!
    och svalde, det gjorde jag också ingen stor sats, det va 3e gången vi hade sex på typ 15 timmar, haha. det va en konstig känsla att svälja, det kändes typ som en slemboll bara, haha! ska absolut göra det igen! tack för alla tips

  • Anonym
    Äldre 19 Jan 19:43
    #25

    Min man har också svårt för att komma om jag enbart suger av honom.. Jag slickar och suger honom ofta men det är ytterst sällan som jag gör det tills han sprutar...

  • Anonym (Undra­r...)
    Äldre 19 Jan 20:45
    #26

    Jag håller med nån föregående... Jag skulle nog kräkts om jag hade försökt mig på att svälja... Men det kan ju ha berott på tusen olika saker, vi hade det i grund och botten inte så bra... I somras träffade jag en ny kille och helt plötsligt har jag insett vad innebörden av ett BRA sexliv verkligen är :)
    Häromveckan hade vi sex SEX ggr på eb och samma dag, när ungarna var på dagis/skola.
    Iaf, jag uppskattar saker på ett helt annat sätt än tidigare och då undrar jag ibland om jag ska "våga" ta satsen i munnen (eller om jag bara mår illa. Jag tycker inte att det luktar något, som jagtyckte att exets gjorde...). Och faktiskt om huruvida ni killar ALLTID gillar det, eller om det är lika individuellt som allt annat?

  • Anonym
    Äldre 19 Jan 21:26
    #27

    Kan ju vara praktiskt ibland också :0) Är ju inte alltid man vet var man ska göra av satsen när flickvännen är busig och tillfredställer en på alternativa platser typ garderob på nån fest eller så :o)

    Jag har svårt att komma när tjejen suger/runkar av mig, men om jag får hjälpa till lite på egen hand eller om hon smeker slickar mig i baken så brukar det inte vara några problem att komma (vi killar är grymt kännsliga där bak, så fort vi släppt våra "homo spärrar" och på riktigt börjat njuta av va en kille och en tjej kan göra med varanda.

  • Anonym (skönt­)
    Äldre 20 Jan 05:53
    #28

    Anonym (nyfiken) skrev 2009-01-19 17:58:02 följande:


    yeeey, nu har jag vandrat på nya marker!!! han säger dock att det är omöjligt att komma när jag enbart suger av honom. Är det vanligt? Nu sist så runkade han och jag höll min mun runt, sen sprutade han i munnen. det va en sjukt härlig och upphetsande känsla! och svalde, det gjorde jag också ingen stor sats, det va 3e gången vi hade sex på typ 15 timmar, haha. det va en konstig känsla att svälja, det kändes typ som en slemboll bara, haha! ska absolut göra det igen! tack för alla tips
    Roligt att det gick bra och att du gillade det. Nu kan ni verkligen leka vidare.

    När min tjej tar mig i munnen så har jag svårt att hålla mig. Jag får jobba hårt för att inte komma för snabbt.

    Bland det häftigaste var första gången hon sög av mig, på knä framför och efter att jag varnat henne för att jag snart kommer så säger hon sexigt, Kom då! Och sedan sög hon sig fast helt underbart hårt och jag kom.
  • Mange2­8
    Äldre 20 Jan 10:08
    #29
    Svar på #22
    Bättre än så blir det faktiskt inte!
  • bodega­peppe
    Äldre 21 Jan 10:04
    #30

    appropå komma när tjejen suger. för mig är det "bara" en fråga om kraften. Alltså hur stark tjejen är i musklerna som munnen använder. Såklart finns det mängder av erogena zoner typ anal, bröstvårtor etc.. som gör att det går snabbare men med enbart en vältränad mun kan det gå fort :)

  • Anonym (.....­.)
    Äldre 21 Jan 15:13
    #31

    Angående de där med att de skulle vara omöjligt att han enbart kan komma av att bli avsugen är nog olika från kille till kille..
    men jag lysckas få honom komma varje gång som jag suger av sambon, ibland kan de ta lite längre tid o ibland går de jätte fort

  • Fredri­k27
    Äldre 4 Feb 14:31
    #32
    Svar på #22
    Allvarligt! D e d bästa en kvinna kan göra
  • Anonym (Emma)
    Äldre 4 Feb 17:07
    #33

    Har läst att TS gjort det redan nu.

    Ett tips är att få själva sprutet långt bak i halsen. Bara att svälja så märker jag det knappt. Älskar att suga

  • Äldre 4 Feb 17:12
    #34

    Anonym (Emma) skrev 2009-02-04 17:07:03 följande:


    Har läst att TS gjort det redan nu. Ett tips är att få själva sprutet långt bak i halsen. Bara att svälja så märker jag det knappt. Älskar att suga
    Oj vad det lät mysigt, sån lyx din kille har
  • Äldre 5 Feb 18:39
    #35

    har aldrig fått han att spruta om jag inte "pillat" på honom samtidigt :/ , känner mig dålig men det verkar inte som det annars ;) ..

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 15 Nov 10:31
    #36

    Fick en grym avsugning av tjejen igår. Hon har aldrig tagit satsen i munnen tidigare utan hon har sugit en stund men inte så länge att jag varit nära att komma. Igår sög hon mig längre och med mer inlevelse än hon brukar och tillslut kände jag att jag skulle komma så jag sa till henne att jag kommer att komma, hon fortsatte hela vägen och jag sprutade i hennes mun och hon svalde hela satsen. Det var helt underbart och vi har ändå varit ihop i över 10 år och jag har aldrig fått utlösning från en avsugning förrän nu. Jag hoppas på många flera avsugningar i framtiden. :)

  • 100kgp­appa
    Äldre 15 Nov 18:28
    #37

    Min fru har också precis börjat prova att ta satsen i munnen. Hon sväljer inte, men låter de första sprutet komma i munnen.

    Grym skillnad i orgasm mot tidigare när hon avbröt precis innan, kommer mycket intensivare när orgasmen hinner komma igång ordentligt innan hon tar ut kuken ur munnen.

    Förhoppningsvis vill hon ta det ett steg till och svälja alltihop någon gång, det vore nice.

  • Anonym (Det är bra nu ..)
    Äldre 15 Nov 18:44
    #38

    Efter att i 14 år bara gett munsex har jag träffat en tjej som också ger. Och det är sååå skönt :) Hon ger "fullservice" med avslut i munnen och sväljer.
    Inget jag alls kräver på något vis (svälja) men hon vill själv.
    Och jag ger ju gärna tillbaka ..

  • Äldre 16 Nov 15:21
    #39

    Tydligen smakar satsen bättre om mannen ätit frukt / druckit fruktjuice, typ äpple, ananas.

    Tydligen smakar satsen pyton om mannen ätit selleri.

    Även rökning sägs påverka, fast jag röker och alla tjejer som svalt min sats / tagit den i munnen har sagt att satsen smakar fint ändå...

    Kul att det gick som det gick för TS :)

Svar på tråden Spruta i munnen.. TIPS!