• Äldre 5 Feb 09:28
    44076 visningar
    8 svar
    8
    44076

    present till tjej som fyller 13 år

    Min systerdotter fyller 13 år nu och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Egentligen önskar hon sig pengar, men det vill jag inte ge henne.

    Nån som har nåt bra förslag. Får kosta mellan 100 och 300 kr, men helst inte så mycket.

    Hon gillar väl sånt som de flesta 13 åringar gillar antar jag, high school musical och hip hop dans typ.

    Det enda hon har önskat sig förutom pengar är en adidas jacka. Svart med rastafärgade ränder. Har letat överallt men de säljs tydligen inte längre. Dessutom verkar de där wct jackorna gå på ca 800 så det är lite dyrt även om jag går ihop med min bror och köper nåt tillsammans.

    Nån som har nåt bra tips?

  • Svar på tråden present till tjej som fyller 13 år
  • aero
    Äldre 5 Feb 09:32
    #1

    Film, skiva, nagellack, läppglans, smycken det är sånt som brukar gå hem hos de trettonåringar jag känner.
    Biljetter till high school musikal på göta lejon.

  • Äldre 5 Feb 10:01
    #2

    Kollade på biljetter till Göta Lejon men de var så dyra och det är ju svårt att ge bara en biljett, hon vill troligen inte gå själv.

    Sen jobbar jag på ett stort sminkbolag så smink och smycken får hon i överflöd i alla fall. :)

    Fler förslag?

  • Äldre 5 Feb 19:13
    #3

    Biobiljetter eller presentkort på det (helst instoppat i något tråkigt, som ett par billiga strumpor).

  • Hilda b
    Äldre 23 Oct 12:11
    #4

    JAg är själv en 13 åring. Jag älskar iphone skal!! köp ett neo stitch iphone skal vet ja!! det är as roligt att göra!!!!!!!!!
     

  • Anonym­hackel­backel
    Äldre 4 Jan 23:54
    #5

    Jag skal fylla 13 jag älskar loom-bands så jag vill ha loombands (orginal) i present den fins på panduro hobby för 100-200 tror jag

  • Äldre 4 Jan 23:57
    #6

    Oj. Sånt där som de innan skrev ville inte jag ha när jag fyllde 13. 13åringar är mognare nu för tiden. Tycker du ska köpa en Victorias secret body mist. Det är populärt och går ner i åldrarna :) kostar ungefär 100 kronor

  • Äldre 4 Jan 23:58
    #7

    Såg nu att tråden var gammal! Sorry

  • Äldre 10 Sep 09:46
    #8

    Jag önskar mig jeans och moderna boyfriendjeans/momjeans. Slime saker är väldigt populärt och även jag önskar mig det. T.ex. Kan man beställa väldigt mycket på nätet som elmer's glue eller ngn modellera som man kan ha i. Du kan ju fråga om hon är intrisserad av det???? Jag ska fylla 13 år

Svar på tråden present till tjej som fyller 13 år