• MikPel

    swinger

    Ja är det ok att personal inom barn omsorg sysslar med att besöka swingersklubbar och/eller BDSM klubbar.

    Vad hade du gjort om du fått reda på att ditt barn hade en sådan dagisfröken?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden swinger
  • Wassil

    Moraliska,anser jag....
    Trohet inom relationnen,att man bara har sex med den man är tilsammans med,inte 50 andra.
    o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:36:06 följande:


    VIlka värderingar då?
  • gutegirl
    Wassil skrev 2009-02-05 15:41:38 följande:
    Moraliska,anser jag.... Trohet inom relationnen,att man bara har sex med den man är tilsammans med,inte 50 andra. o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:36:06 följande:
    Fast de kanske är överens om att de vill ha det så med sin partner?
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • Wassil

    Javistt är dom det.
    Jag svarade på frågan vad JAG anser är olämpligt!
    o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:42:48 följande:


    Fast de kanske är överens om att de vill ha det så med sin partner?
  • gutegirl
    Wassil skrev 2009-02-05 15:43:57 följande:
    Javistt är dom det. Jag svarade på frågan vad JAG anser är olämpligt! o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:42:48 följande:
    Ja, men varför är det olämpligt att arbeta på dagis om man har en dela med sin man att får ha sex med andra män om man vill det?
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • April Mamma

    Det finns nog värre saker som viss personal ängnar sig åt.......

  • Wassil

    Jag tror att sånnt kansje genomsyrar hela ens moraliska uppfattning i livet.
    Och man påverkar barnen....
    Man är väl inga djur heler?
    o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:44:53 följande:


    Ja, men varför är det olämpligt att arbeta på dagis om man har en dela med sin man att får ha sex med andra män om man vill det?
  • gutegirl
    Wassil skrev 2009-02-05 15:47:18 följande:
    Jag tror att sånnt kansje genomsyrar hela ens moraliska uppfattning i livet. Och man påverkar barnen.... Man är väl inga djur heler? o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:44:53 följande:
    Tror du att dagisfröken som gillar swinging tar upp sitt sexliv med barnen och uppmuntrar dem att prova?
    Du får färna utveckla,jag är riktigt nyfiken på hur du tänker, för förmig är det helt främmande att döma ut andra som mindre värda/omoraliska för att de gillar en viss typ av sex (som innefattar vuxna individer).
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • juzze

    "man är väl inga djur heller". Jasså är man inte?
    Röstade för övrigt självklart på att det är var och ens privatliv hur och med vilka man väljer att ha sex, så länge det inte skadar någon.
    Att tycka annat känns bara löjligt och fördömande.Det blir ju lite som att fråga "Om dina barns dagisfröken satt hemma och petade näsan, skulle du tycka det var olämpligt?"

  • Wassil

    För mej är det inte främmande att ta avstånd emot vissa "aktiviterter2,detta är en av dom!
    Mindre värde är dom inte,en i mina ögon mycket omoraliska! Och JAG skulle inte villa att enn sådn männosl är med mitt barn så stor del aav dagen!
    o GUTEGIRL o skrev 2009-02-05 15:49:52 följande:


    Tror du att dagisfröken som gillar swinging tar upp sitt sexliv med barnen och uppmuntrar dem att prova?Du får färna utveckla,jag är riktigt nyfiken på hur du tänker, för förmig är det helt främmande att döma ut andra som mindre värda/omoraliska för att de gillar en viss typ av sex (som innefattar vuxna individer).
  • Zimlis

    Spelar la ingen roll. Jag tror ju knappast att en dagisfröken som tänder på BDSM skulle redogöra sitt privatliv för kidsen, lika lite som att jag tror att en dagisfröken som tänder på "vanligt" sex skulle redogöra det.


    Canis meus id comedit
Svar på tråden swinger