• Jondin
    Äldre 10 Feb 16:57
    1381 visningar
    2 svar
    2
    1381

    Erfarenhet av Gaia?

    Vi kommer (förmodligen) att välja Gaia för insemination/er till sommaren, och det skulle vara roligt att prata med någon som har erfarenhet därifrån. Det dyker upp så många frågor hela tiden.. Mycket har Gaia svarat själva på via mail, men det vore roligt att höra vad ni som varit där tyckte om kliniken från ert perspektiv också.

    Glad för svar!

    M&A

  • Svar på tråden Erfarenhet av Gaia?
  • Reborn
    Äldre 9 Mar 19:21
    #1

    Jag har varit där och fått ett toppenbemötande!!! Hur bra och tillmötesgående som helst, och bra mycket billigare än många andra kliniker i Danmark. Jag har bara positiva saker att säga om dem
    Åk dit! Och lycka till!!!!

  • judith­333
    Äldre 14 Mar 19:07
    #2

    Hej!

    Samma här. Pernille och Elisabeth är mycket bra. Pernille klok och lugn, Elisabeth kanske lite mer peppar i men också mycket bra. De månar verkligen om sina patienter. Det är klart att det är lite baxigt att resa en bit in i landet jämfört med att gå på en klinik i Köpenhamn men det uppvägs med råge av att de (hittills i alla fall) har varit mycket flexibla med tider och har justare priser. De är inte alls så rigida med tider som Stork ("kom före kl 15 annars hinner vi inte"). Ibland har jag ringt dem sent på kvällen bara för att prata in ett meddelande på deras svarare. Då har de svarat, på plats. "Kvinnor ägglossar när de ägglossar". Den lilla staden/samhället Hobro är inte vad jag skulle förknippa med en inseminationsklinik, verkar vara ganska konservativt. Söta och prydliga små hus och den lilla blåsiga hamnen. En lugn plats och det är inte så tokigt.

    Lycka till!

Svar på tråden Erfarenhet av Gaia?