• Anonym (mer)

    Era bästa sex-tips

    Har ett förhållande sen 6 mån. Vi har det jätteskönt, men skulle vilja testa lite nytt inom "normal" sex. Är inte mycket för oralsex o inget analt, sado eller så. Utan några nya tips på ställningar, stimulering osv som inte är akrobatiska.

  • Svar på tråden Era bästa sex-tips
  • Jeriko

    Ta en ridtur på honom sittandes grensle på honom, antingen vänd mot honom eller med ryggen åt honom (nice view för honom att kolla in din häck under tiden!) eller ställ dig på alla 4 framför honom och låt honom göra jobbet med både kuk och händer samtidigt...

    Ja, gud vad mycket kul det finns att hitta på! =) Kanske är ovanstående inget nytt för er, men ack så skönt ändå... ;)

  • Jeriko

    Trots mitt svar ovan: ni kommer bli helt sålda på både analt och oralt om ni testar/testar igen, jag lovar!!!!!!!!!!! ;)

    Lycka till! =)

  • styggingen

    Köp lite leksaker, garnera dig själv med hallon eller något annat gott, köp lite erotiska filmer, ha sex på någon ny plats, se hur länge ni klarar av att ha sex utan att någon av er kommer (ligg på gränsen hela tiden)

  • Anonym

    Porrfilm! Extremt eggande att titta på tillsammans. Lite smisk. Alltså, inte så det gör ont bara lite klatch. Skulle oxå ge både oralt och analt en chans. Åtminstonne lite tunga och ett finger i stjärten. yumi!!

  • misha1
    BÄSTA SÄTTET FÖR UNDERBART SEX
    Detta kan låta som lite för mycket,men det är det bästa.För att få den här kicken som man är ute efter gör så här:

     klä dig gärna porrigt,rött brukar ha en bra  effekt,så rött,porrigt.Gör det gärna när du sover hemma hos någon annan,helst föräldrar för den riktiga kicken men även vänner.Då finns risken att bli upptäckt,och det gör det hela bättre!Så om du tex ärhemma hos dina föräldrar.Domhar gått och lagt sig.Smyg ner i köket med honom,lägg dig på köksbordet,och låt honom slicka dig.Sätt på en porrfilm som går i bakgrunden,påganska hög volym.Härma gärna några av ställningarna.Risken finns doch att en föräldrer kommer ner och ska ta ett glas vaten,gå på toa, etc.Om detta händer är det kul om du låtsas inte se föräldern och nästa morgon se hurhan/hon inte vill sitta vid köksboordet.Det kanockså ge en kick,och då kan man vilja GO WILD för att visa föräldern vilket underbart sexliv man har!Använd Kropps Choklad eller liknande och slicka på intima ställen.när porrfilmen är slut,gå upp till erat rum och och låt honom sätta sig i en fåtölj eller liknande,sätt dig gränsleöver honomochha sex.Kyss honom mycket samtidigt.När ni klara fortsätt vidaretill badrummet,medans badkarets fylls ,med vatten ha gärnasex stående eller på toasitsen,om ni tycker det är tråkigt/komplicerat gör det bara pågolvet,varför inte 69?
    När badkaret är fullt,hoppa i och ha vattensex,AMAZING!Lek med er själva en liten stund efter,gå sedan upp ur badet,torka varandra.Sedanär det dags för vardagsrum.Killen sätter sig i soffan medans tjejensätter sig ränsle över honom sedan böjer hon  bak  hela överkroppen så att hon hänger.Men detta kräver starka armar.Efter allt detta borde det vara morgon,och då går ni in i ert eget rum,ha valfritt sex,tills föräldrarna har lämnat huset.Ni ska inte veta vilken tidpunkt dom kommer hem.Först har ni sex på diskbänken.Använd köksredskapen som leksaker,sedan kommer finalen!Gå till FÖRÄLDRARNAS sovrum och ha valfritt sex.seedan måste ni antagligen vila resten av dan!det här var ju al-night-long men det är ju härligt!ENJOY
  • Lufsan
    misha1 skrev 2011-05-08 18:08:00 följande:
    Detta kan låta som lite för mycket,men det är det bästa.För att få den här kicken som man är ute efter gör så här:

     klä dig gärna porrigt,rött brukar ha en bra  effekt,så rött,porrigt.Gör det gärna när du sover hemma hos någon annan,helst föräldrar för den riktiga kicken men även vänner.Då finns risken att bli upptäckt,och det gör det hela bättre!Så om du tex ärhemma hos dina föräldrar.Domhar gått och lagt sig.Smyg ner i köket med honom,lägg dig på köksbordet,och låt honom slicka dig.Sätt på en porrfilm som går i bakgrunden,påganska hög volym.Härma gärna några av ställningarna.Risken finns doch att en föräldrer kommer ner och ska ta ett glas vaten,gå på toa, etc.Om detta händer är det kul om du låtsas inte se föräldern och nästa morgon se hurhan/hon inte vill sitta vid köksboordet.Det kanockså ge en kick,och då kan man vilja GO WILD för att visa föräldern vilket underbart sexliv man har!Använd Kropps Choklad eller liknande och slicka på intima ställen.när porrfilmen är slut,gå upp till erat rum och och låt honom sätta sig i en fåtölj eller liknande,sätt dig gränsleöver honomochha sex.Kyss honom mycket samtidigt.När ni klara fortsätt vidaretill badrummet,medans badkarets fylls ,med vatten ha gärnasex stående eller på toasitsen,om ni tycker det är tråkigt/komplicerat gör det bara pågolvet,varför inte 69?
    När badkaret är fullt,hoppa i och ha vattensex,AMAZING!Lek med er själva en liten stund efter,gå sedan upp ur badet,torka varandra.Sedanär det dags för vardagsrum.Killen sätter sig i soffan medans tjejensätter sig ränsle över honom sedan böjer hon  bak  hela överkroppen så att hon hänger.Men detta kräver starka armar.Efter allt detta borde det vara morgon,och då går ni in i ert eget rum,ha valfritt sex,tills föräldrarna har lämnat huset.Ni ska inte veta vilken tidpunkt dom kommer hem.Först har ni sex på diskbänken.Använd köksredskapen som leksaker,sedan kommer finalen!Gå till FÖRÄLDRARNAS sovrum och ha valfritt sex.seedan måste ni antagligen vila resten av dan!det här var ju al-night-long men det är ju härligt!ENJOY
    Jag är en sån som inte uppskattar kännslan att bli påkommen. Så detta skulle vara ett recept för hemskt dåligt sex. Men alla är ju olika.
    En dag i sänder.
  • ruyffo
    Anonym (mer) skrev 2009-02-16 07:39:32 följande:
    Har ett förhållande sen 6 mån. Vi har det jätteskönt, men skulle vilja testa lite nytt inom "normal" sex. Är inte mycket för oralsex o inget analt, sado eller så. Utan några nya tips på ställningar, stimulering osv som inte är akrobatiska.
    Du får nog förklara litet vad ni har gjort :) Inte lätt att ge tips om man inte vet hur mycket ni testat!
  • Anonym

    Låt honom bröstknulla dig!!  Otroligt skönt för killen och eggande. Funkar bäst om tjejen har c-kupa eller större antar jag.

  • Sexiiiig

    För er tjejer som är under 15 år och it har kille och vill onanera testa detta! Lägg dig halvögs på rygg mot en fotölj mot armstödet sära på benen ta armen imellan sätt handen längst bort på fotöljen och dra fittan upp och ner så får du organ sam grejen provaockså i sängen men en massa ställningar :D :D

  • Kenneth 523
    ruyffo skrev 2011-08-18 12:55:45 följande:
    Du får nog förklara litet vad ni har gjort :) Inte lätt att ge tips om man inte vet hur mycket ni testat!

    Måste nog hålla med. Tycker du illa om att ge oralt eller ta emot? Alla har en fantasi som vi håller för att själva. Men du ger oss helt enkelt inte mycket att jobba med.
  • smyg6

    Prata med varandra om vad just du tänder på, fantiserar om eller bara vill utforska. Var tydlig med att säga nej om det inte känns bra. 
    Ha inte för bråttom utan börja kanske med lite mjukare saker för om ni litar och respektera varandra så kommer ni säkert få ett helt nytt sexliv.

  • Anonym (Rationell)

    Antagligen har TS utvecklat sitt sexliv under de sju åren som gått sedan tråden startades. Så vi kan nog begrava den igen.

  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2009-03-31 22:48:22 följande:

    Porrfilm! Extremt eggande att titta på tillsammans. Lite smisk. Alltså, inte så det gör ont bara lite klatch. Skulle oxå ge både oralt och analt en chans. Åtminstonne lite tunga och ett finger i stjärten. yumi!!


    Håller med både på porrfilm och analt och oralt. Kan berätta en gång när jag och tjejen såg porrfilm första gången tillsammans. Vi bodde på hotell och zappade på tvn och såg att det var lesbiskt på en kanal. Tjejen sa nått att det inte var något för henne trots att det var sensuellt och fint. Vi zappade vidare och hittade en annan med heterosex mellan man och kvinna. Tysk porr med oskön musik. Gick nästan inte att kolla på utan vi skrattade. Vi zappade tillbaka tilll lesbisk sex och låg och kollade på detta ett tag. Sen började vi ta lite på varandra samtidigt som filmen var igång. När jag nådde hennes fitta med handen så var hon så plaskvåt att jag trodde hon smörjt med glidmedel. Jag sa nått i stil med att jag tror du gillade vad du såg och hon log lite skämmigt tillbaka. Hon kom efter typ 30 sekunder och det var en häftig upplevelse för oss båda. Tycker absolut ni ska kolla på porr tillsammans. :)

    Analt testade vi många år senare och även där har det blivit en favorit för henne som vi kör någon gång i månaden. Hon kommer ofta otroligt hårt när vi har analsex. Ibland fingrar jag henne bara i rumpan när jag slickar fittan på henne men hon kommer till 100% när jag är vid hennes anal. Rekommenderas starkt!
Svar på tråden Era bästa sex-tips