• Drömmare84

    Normalt att ha ont i magen på natten i vecka 6?

    Är i vecka 6 nu, men går in i vecka 7 imorgon.. Har haft ont i magen de senaste nätterna, är det normalt? Eller är det något som inte stämmer... Hoppas på att jag oroar mig i onödan, någon som vet?
    Tacksam för svar...

  • Svar på tråden Normalt att ha ont i magen på natten i vecka 6?
  • Hallonmun

    Hur ont har du? är det molvärk, el kramper? för man kan ha rätt ordentlig molvärk av att livmodern växer... växtvärk helt enkelt.

  • Drömmare84

    Tycker att det gör rätt ont, men det är ju mer som värk, inte kramper lixom.. Men går över efter ett tag om jag lägger mig på sidan, gör ondare om jag ligger på magen..

  • Lill30

    Jag har svinont vissa nätter. Vaknar till och med. Nästa natt kan det vara helt lugnt!

  • Drömmare84

    Känns tryggare att höra att fler än jag vaknar av ont i magen på natten. Man blir orolig över att nått är fel, om det bara är jag lixom.. Vilken vecka är du i Lill30?

  • Snickan

    Jag hade jätteont från i stort sett vecka 5 till vecka 8 på nätterna, kändes som tarmarna skulle komma ut eller nåt. Men nu är det helt som bortblåst, är i vecka 10 +5, kan ibland på dagarna känna av en lätt molande värk. Men allt verkar vara som det ska.

  • Gulletussan2

    Så hade jag också i princip från att jag plussade tom V 6. Nu sen ca en vacka tillbaka känner jag ingenting på nätterna.

  • TusseTvå

    Jag har ont varannan till var tredje natt, SVIN ont. Måste ta alvedon, annars dör jag. Jag kanske är känslig. ha ha

  • ZZzzz

    Läste ett ställe at om man inte blöder skulla man inte bry sig d minsta, så jag tänker på det om jag får panik :O Har så vondt ibland at jag vil kräkas, ungefär som när jag hade mäns.

Svar på tråden Normalt att ha ont i magen på natten i vecka 6?