• Bigmom­ma2
    Äldre 18 Feb 10:41
    2937 visningar
    11 svar
    11
    2937

    Skulle du besöka ett barnvagnscafé om det fanns i Lund?

    Funderar lite på om det är fler än jag som saknar ett barnvagnsfik i Lund.

    Ge mig gärna lite tankar kring hur ni ser på det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du besöka ett barnvagnscafé om det fanns i Lund?
  • Trolov­ade
    Äldre 18 Feb 10:45
    #1

    Nej, men om jag bodde i lund så skulle jag säkert göra det

  • Birgit­ta2
    Äldre 18 Feb 10:55
    #2

    Lund är en ung stad. Och många studenter stannar kvar och bildar familj. Hade jag varit ung mamma, så hade jag absolut sökt upp ett sånt café. Då måste man också se till att det finns tillgänglighet och inte 10 trappsteg osv. Lund är tyvärr inte speciellt tillgängligt för saker och ting med hjul.

  • miniin­atta
    Äldre 18 Feb 17:28
    #3

    Kanske om , jag skulle dit på besök !

  • Äldre 18 Feb 18:15
    #4

    Jag skulle, för jag tycker inte att det finns några bra ställen idag. Skitsvårt med barnvagn att få plats. Blir lite nyfiken på er som säger att ni fikar på andra ställen. Var fikar ni då?

  • Äldre 18 Feb 19:34
    #5

    Ja kanske fick jag rösta på... de är bara sååå lång till Lund 167 mil:)
    Men lund är ju den vackraste staden som finns! Så skulle jag vara där skulle jag besöka.

  • Daydre­amer
    Äldre 19 Feb 19:52
    #6

    Jag skulle helt klart vilja gå till ett barnvänligt café i Lund där man inte behöver skämmas för att man kommer flera stycken med barnvagn.

  • Gumman­123
    Äldre 21 Feb 21:21
    #7

    Det skulle jag absolut göra. Synd att det inte finns några riktigt bra ställen i centrala Lund.

  • Äldre 2 Mar 20:08
    #8

    Om jag bodde där absolut men!!! Priset på fikan är oxå avgörande.
    bara för att det är lätt och smidigt med vagnen så betalar jag ju inte 60-80 kr för en fika.
    Kanske snål men men.
    Ska man starta ett vagn fik så kan man gå steget längre och tänka att det troligtvis är mest föräldrar som får ersättning av FK där med kanske inte så fet i fickan;)

  • Gumman­123
    Äldre 4 Mar 21:14
    #9

    Dålig aktivitet här tycker jag.

    Ni som bor i Lund eller runtomkring, skriv vad ni tycker om Lunds caféer. Tycker själv att utbudet är väldigt begränsat eller nästan obefintligt.
    Man blir nästan utkörd om man kommer med barnvagn, det finns aldrig plats...

  • Äldre 12 Mar 10:08
    #10

    Ska någon starta ett kafé så kan jag baka ! Kommer inte ha något jobb att gå tillbaka till efter min mammaledighet...

    /Elin


    ♥٭ Elise 080706 ٭♥
  • queeno­fangel­s
    Äldre 22 May 00:24
    #11

    tycker att de absolut behövs ett barnvagnsfik i Lund. är där ofta o varje gång så svär jag över att deinte finns plats för mig o mitt barn. enda stället som finns tycker jag är bibloteket, men har inte direkt en mys faktor!!! så snälla kom med ett bra fik. bakar också väldig gärna (är kondtior) :P

Svar på tråden Skulle du besöka ett barnvagnscafé om det fanns i Lund?