• Clise

    Vilka kläder är "inne" bland tonåringarna nu?

    Tänkte höra med er tonårsföräldrar om ni vet vad för kläder ungarna vill ha nu för tiden! :D

    Min man har en dotter som fyller 13 år snart. Hon är väldigt cool och hipp och modemedveten, 160 cm lång och mogen som en 15-åring... Kan inte tro att hon bara är 13 år...

    Vad för kläder är "inne" i ålderskategorin 13-15 år???

  • Svar på tråden Vilka kläder är "inne" bland tonåringarna nu?
  • Heahog

    KOlla lite i smyg vad hon har för märken.. Eller fråga henne rent ut.. Ungarna har så olkia smak & knasiga idéer för sig ^^

  • Alexan

    MQ har ju ganska "normal" trendiga kläder...

    Men ngt som kommer för både unga och lite äldre är slitna jeans, väldigt hett och snyggt i vår.
    Gärna kombinera det med ngt mer propert upp till, en skjorta med väst elle cardigan.

  • Clise

    Heahog skrev 2009-02-25 23:34:46 följande:


    KOlla lite i smyg vad hon har för märken.. Eller fråga henne rent ut.. Ungarna har så olkia smak & knasiga idéer för sig ^^
    ja, det skulle vi gjort men hon bor så långt bort härifrån med sin mamma... träffar henne allt för sällan!
  • phridan

    Klädköp kan bli sååå fel...
    Satsa på presentkort istället... tråkigt men bäst tycker jag!
    (tyckte även det när jag var 13-15)
    MQ, JC, H&M, Gina Tricot, Moonki,  är väl kedjor som borde funka..?


  • 17årig Ungdomsgrabb

    Uppskattar mycket hellre ett presentkort på några hundra istället för att mina föräldrar går och köper något jättefult som blir liggandes inne i garderoben.

  • gaffsan

    Jag hade satsat på presentkort. Ungdomar har ju olika stilar och ibland byter de både umgänge och klädstil

  • Post partum

    Ginatricot skulle jag satsa på om jag köpte presentkort, eller typ Asos på nätet ifall de säljer presentkort. Jag jobbade på gymnasiet i fjol och mina elever handlade mest på Gina och suktade efter kläder på Asos.

  • Widgren

    Carlings, gina tricot, vero moda, MQ... säger som de andra, köp presentkort!

  • Teeeeess

    Min 14-åriga lillasyster handlar det mesta på Gina Tricot, Vero Moda, H&M och MQ. Det är väl där det är billigast och får fina kläder till bra priser. Även om MQ är lite dyrare.

  • hymafr

    Om man går efter rean efter jul så var det så fullt av tonårstjejer inne på GinaTricot att det var omöjligt att ta sig in där...

  • Famous

    Joelina har en hel del fina och väldigt populära kläder bland tonåringar. Inte alltid så billiga dock.

    Första butiken för dottern iaf :). Har även hittat replay jeans där för egen del så verkligen fina och tuffa kläder där.

  • Famous
    Famous skrev 2017-03-30 00:10:01 följande:

    Joelina har en hel del fina och väldigt populära kläder bland tonåringar. Inte alltid så billiga dock.

    Första butiken för dottern iaf :). Har även hittat replay jeans där för egen del så verkligen fina och tuffa kläder där.


    Stavas visst jolina :)
Svar på tråden Vilka kläder är "inne" bland tonåringarna nu?