• Trebuh

    Blodblåsa på bröstvårtan? Vad göra, snälla ngn? Gör jätteont...

    Ja vad kan man göra åt en blodblåsa? Den är jätteliten, men sitter på bröstvårtan och gör SUPER-ont... kan man ta hål på den tro?

    Ngn som vet får gärna komma med tips.

  • Svar på tråden Blodblåsa på bröstvårtan? Vad göra, snälla ngn? Gör jätteont...
  • LAV0LINA

    Jag hoppar in!! Har också en!!
    Varför har man fått det?!?!
    Och vad gör man???


    Det närmar sig! BF 8 april -09
  • Trebuh

    Skönt ngn mer. Jag vill oxå ha svar på vad man gör för det gör ju så himla ont... ajajajajajaj jag blir tokig... hehehe...

  • LAV0LINA

    Vi får lida tillsammans.
    Var tusan kommer den från?!
    Har ju inte direkt gått och klämt bröstvårtan i dörren liksom..
    (nu låter det som att den är jättestor, men den rä så liten så liten men tar ändå så ONT)


    Det närmar sig! BF 8 april -09
  • trollet1985

    tror inte man ska ta hål på dom själv.

    Hörde en skräckhistoria om en kille som råkade klämma fingret när han hjälpte till o flyttade, och fick en blodblåda.
    Han tog hål på den själv och sen var det väl bra med det.
    Efter några dagar började hans hand svullna upp och han sökte läkare.
    Läkaren tittade på handen, skrev en lapp och sa nåt i stil med "gå till den här våningen och fråga efter denna person"
    Killen traskade iväg och när han kom dit han skulle möttes han av personal som tog emot honom berättade att dom blivit förvarnade om att han var på väg dit.

    Minns inte exakt vad dom gjorde med honom men det hela slutade med att han blev inlaggd på infektionskliniken ett antal dagar.

    så jag vågar i alla fall inte göra något själv :P

  • Grådan

    Låter jätte ont!! Själv hade jag inte kunnat låta den vara.... Hjälper inte med att smörja med någon bra salva??

  • Trebuh

    Jag vet inte om det hjälper m salva... har ju faktiskt smörjt in brösten för att de kliar och har varit torra. Brösten gör ont överhuvudtaget men den här blåsan är riktigt illa...

  • Grådan
    Trebuh skrev 2009-03-04 15:32:06 följande:
    Jag vet inte om det hjälper m salva... har ju faktiskt smörjt in brösten för att de kliar och har varit torra. Brösten gör ont överhuvudtaget men den här blåsan är riktigt illa...
    Ja det låter inge vidare...hmm Har du frågat bm??
  • LAV0LINA

    Jag ska till BM på fredag. Om den är kvar då kanske man ska blotta sig och be henne ta en titt?


    Det närmar sig! BF 8 april -09
  • Trebuh

    Mm... funderar allvarligt på å ta hål på den, för det gör hemskt ont å skaver. Totalt skitöm mer än vanligt. Bränner nästan utav att ha den där...

    Ska inte till BM på länge så jag vet inte...

  • McIris

    Läste just att det inte var helt ovanligt, särskilt vid graviditet och hormoner. Man skulle inte ta sönder men låta bli bh. Kan även vara en cysta stod det.

Svar på tråden Blodblåsa på bröstvårtan? Vad göra, snälla ngn? Gör jätteont...