• Shea 1
    Äldre 5 Mar 14:20
    17945 visningar
    27 svar
    27
    17945

    Ni som har Besafe izi kid - en fråga!

    Ni som har en Besafe izi kid x1 eller x2:
    Jag ringde nyss till en babyaffär för att kolla om dom hade den stolen: Nej, vi har hört så många klagomål på att lutningen var för liten så att huvudet åkte fram när dom somnade.

    Fråga till er: Åker huvudet fram på ert barn? (Misstänker att det var ett försäljningstrick eftersom de inte sålde den stolen...)

  • Svar på tråden Ni som har Besafe izi kid - en fråga!
  • Shea 1
    Äldre 5 Mar 14:40
    #2

    Tack för svaret! Det kändes som om den snorkiga kvinna jag talade med försökte få mig att välja en stol ur deras sortiment, hon sa typ direkt "den är jättedålig".

  • Shea 1
    Äldre 5 Mar 19:31
    #3

    Är det bara en på hela FL som har en Besafe izi kid bilbarnstol????

  • Shea 1
    Äldre 5 Mar 19:46
    #6

    Detta att den är liten har jag också hört!


    linus skrev 2009-03-05 19:38:52 följande:
    Jag har hört samma sak och även stött på flera som bytt stol då barnen vuxit ur stolen långt innan de är fyra, sqamt varit missnöjda med den.de har vart nöjda de första åren men sen har de ångrat sitt köp.Har själv ingen erfarenhet.
  • Shea 1
    Äldre 9 Mar 17:37
    #12

    Det låter som om de flesta är nöjda! Jag har ringt butiken och bokat tid för "visning". De monterar den också!

  • Shea 1
    Äldre 14 Apr 12:59
    #18

    Tack för alla tips! Vi har köpt stolen och fick den monterad. Sonens huvud hänger inte det minsta när han somnar, vi behöver inte ens ha stolen "max-lutad". Vi är väldigt nöjda.

  • Shea 1
    Äldre 15 Apr 10:57
    #21

    Som sagt, vi har redan köpt en

Svar på tråden Ni som har Besafe izi kid - en fråga!