• Mikkla
    Äldre 6 Mar 20:15
    10190 visningar
    9 svar
    9
    10190

    Engelska namn?

    Hej, vi behöver lite inspiration. Letar främst efter flicknamn som är engelska eller kan uttalas lätt på engelska. De namn som varit uppe på tapeten är Cedric, Pheonix, Kingston och Pixie (fast det är mest på mannens tapet). Nu behöver vi hjälp! Något bra förslag?

  • Svar på tråden Engelska namn?
  • Äldre 6 Mar 22:24
    #1

    Ann, Elisabeth, Sara, Maria

    Adam, David, Oliver, William

  • Äldre 6 Mar 22:28
    #2

    Emma, Lisa, Amy, Victoria, Beatrice, Ellinor

    Elliot, Martin, Carl, Eric, Alfred

  • Äldre 6 Mar 22:38
    #3

    Hej. Mina dottrar heter Sophia och Amanda. Funkar pa bade svenska och Engeska. Vilket var ett "krav" for min del.

    Men andra namn jag verkligen gillar ar: Sarah, Michelle, Kimberly, Paulette, Julie, Natalie, Elisabeth, Emma, Ella, Laura, Lily, Nichole, Jamie.

    Hoppas ni hittar nagot som ni bada gillar. Nar jag och min man valde namn sa kopte vi en namnbok och laste igenom den pa egen hand forst och prickade for de namn vi gillade sedan skrev vi en lista av de namn vi bada gillade och valde nagot av dem.


    Global Warming is Caused by the Sun
  • Sandri­sen80
    Äldre 6 Mar 23:00
    #4

    Oj, det finns ju många, men jag ÄLSKAR namnet Ellie! Några andra fina namn är ju oxå: Gemma (uttalas "Jemma"), Melanie, Nicole, Chloe, Stella...
    Lycka Till!

  • Mikkla
    Äldre 7 Mar 10:12
    #5

    Tack för all hjälp! Michell, Lily och Ellie var namn som jag fastnade förfår väl se om gubben kan släppa Pixie =)

    Fler förslag?

  • Äldre 7 Mar 14:20
    #6

    Jag tycker Cedric är jättefint som ni redan nämnt, men måste ju också tipsa om mitt favoritnamn COLIN

  • Sanni
    Äldre 27 Apr 22:13
    #7

    Joline. Supersnyggt :)

  • Äldre 29 Apr 10:13
    #8

    Kille:

    James
    Jaden/Jaiden/Jayden
    Aidan
    Keanu
    Cody
    Charley
    William

    Alla dessa finns på vår lista, blir troligtvis ett av dessa namn till pojke nr 2. Vår första heter Leon, också ett internationellt namn.

    Till tjej har jag inga direkt engelska förslag, men tycker Joline som Sanni föreslog är jättefint :)

  • Äldre 2 May 21:03
    #9

    Ruby, Jade, Nelly, Lara, Daisy

Svar på tråden Engelska namn?