• HannaG

    Någon i Trollhättan med BF i November??

    Hejsan jag är en tjej på 28 år som bor ihop med min sambo i Sjuntorp. Tänkte kolla om det finns någon mer än vi som ska ha barn i november. Emligt mina beräkningar så ska vi ha den 11/11-09. Om ni finns där ute någonstanas vore det kul att höras.

    Ha det så gott så länge och ta hand om er.

  • Svar på tråden Någon i Trollhättan med BF i November??
  • lille jag

    Hejsan. Jag bor vissseligen i Vbg men, jag har bf 2 nov!!

  • HannaG

    Hejsan, kul att det är någon som svarar. Kul att du också ska ha i nov. Du har ju gått lite längre än mig. Hur känner du dig, trött också eller.

    Ha det gott så länge.

  • Superbia

    Här är en till Trollhättebo som ska ha barn i början på november.. 26 år å första ungen :) Har inte varit hos BM än, men enligt FL är det så det ligger till iallafall, så jag antar att det är beräknat däromkring.

  • Plutten2

    Vad roligt att vi är fler.
    Hur mår ni?
    Jag är bara i vecka sex än och känner inget än så länge, känns lite oroväckande. Vi har en dotter sedan tidigare och då mådde jag jätte illa och var super trött från dag ett, så nu går jag runt och väntar på illamåendet...

  • HannaG

    Idag ska jag på första besöket på MVC. Är i vecka sju och går in i åtta på torsdag. Har börjat må illa och det är verkligen inte trevligt. Hoppas verkligen att det går över. Hoppas att ni får en bra dag alliopa.

  • Plutten2

    Nej illamående är det gräsligaste som finns, hoppas du känner dig bättre snart. Samatidigt är det ju ett tecken på att det finns ett litet liv där inne.
    Jag skulle gärna vilja ha någon form av symptom som tecken på att det finns något där inne, lite ömma bröst vore lagom.:)

  • oDitAo

    Hej, jag bor visserligen också i vbg, men vi ska förhoppningsvis få en liten runt den 23 Nov :)

  • NY gift

    passar på att göra ett litet avtyck här. Bor i Upphärad. Letar eftger fler mammor med små barn att fika med osv.

Svar på tråden Någon i Trollhättan med BF i November??