• Anonym
    Äldre 18 Mar 10:13
    167079 visningar
    88 svar
    88
    167079

    Vi med män som har stora penisar!

    Hej, det här kanske är en svår fråga att besvara men hur gör man egentligen när man rider en man med en lång penis. Jag brukade älska att rida tidigare men jag har nu träffat en ny man som jag verkligen älskar. Problemet är bara att han är för stor för mig så när jag rider honom kan jag inte reglera detta. Antingen kommer han för långt så det gör ont eller så måste jag spänna benen och bara hålla mig på toppen (vilket är både jobbigt och går långsamt) eller Ligga på honom och gnida mig långsamt (again, långsamt). Om han hjälper till går det naturligtvis men för en gångs skull skulle jag vilja att han bara låg där så att jag kunde göra allt jobb lika som jag kunde förut. Andra ställningar brukar gå bra då han är bättre på att veta hur djupt han kan gå, men jag är kass på det.

    Hur gör ni med stora killar, går det att lägga en kudde eller någonting mellan, jag behöver det där studset när man kommer hela vägen ner så att man kan ha sex snabbt.

  • Svar på tråden Vi med män som har stora penisar!
  • Äldre 10 May 06:40
    #61
    Thaleya skrev 2009-05-09 19:39:50 följande:
    1.Man vill att mannen ska kunna njuta till fullo och också få in hela!
    Jag vet inte vad andra karlar här säger men för mig är den sexuella stimulansen inte så beroende av om jag får in fem, tio, femton eller ännu fler centimetrar i henne. Det som kan spela roll är
    1) långa stötar kan ge mer stimulans
    2) variation förnöjer
    3) visuellt är det vackert
  • Thaley­a
    Äldre 10 May 13:28
    #62
    konstmodell skrev 2009-05-10 06:40:10 följande:
    Jag vet inte vad andra karlar här säger men för mig är den sexuella stimulansen inte så beroende av om jag får in fem, tio, femton eller ännu fler centimetrar i henne. Det som kan spela roll är 1) långa stötar kan ge mer stimulans 2) variation förnöjer 3) visuellt är det vackert
    Jaa men män är nog olika de med, och även om det BARA beror på de tre anledningar du lämnade så räcker väl det.
  • Anonym (anony­m)
    Äldre 10 May 23:10
    #63

    ridningen går bra här, min man är en "jätte" (en bit över tjugo cm) men det är ju den enda ställningen som funkar. Allt annat gör bara för ont!

    Vi har inte kunnat göra det på annat sätt på 8 år... försökte några gånger innan men la ner det...

    Det går aldrig att älska snabbt, bara att inse. Det får vara lugnt och försktigt istället.

  • Äldre 10 May 23:23
    #64
    +1

    Rida funkar här hemma, inte om man sitter men om jag liksom lutar mig framåt funkar det. Då kan man kyssas också

  • Anonym
    Äldre 11 May 06:28
    #65

    Jag har både lång och grov och har bara fått vara försiktig vid några ställningar men det varierar från kvinna till kvinna.

  • Anonym (lång)
    Äldre 14 May 19:18
    #66

    mitt ex lärde sig att ta den hela vägen in i alla ställningar, tom bakifrån och när hon red
    det var hon som ville, inget påtvingat
    antar att man får blåmärken därinne, men om man ändå fortsätter varje dag så blir man härdad
    synd att sexet var det enda som funkade mellan oss hehe :(

    annars kommer jag in typ halva till 2/3 på dom flesta tjejer
    och det är lite jobbigt att behöva vara försiktig, så man håller sig till dom ställningar där det är lätt att kontrollera djupet. annars tar det snabbt slut för det är ju inge kul om det gör ont...

    och det är ju sjukt mycket skönare att vara riktigt djupt inne, saknar när man får komma in hela vägen så att det klatschar mellan varandras hud. så tycker jag iaf!

  • Thaley­a
    Äldre 14 May 21:50
    #67

    Anonym (lång) skrev 2009-05-14 19:18:33 följande:


    mitt ex lärde sig att ta den hela vägen in i alla ställningar, tom bakifrån och när hon red det var hon som ville, inget påtvingat antar att man får blåmärken därinne, men om man ändå fortsätter varje dag så blir man härdad synd att sexet var det enda som funkade mellan oss hehe :( annars kommer jag in typ halva till 2/3 på dom flesta tjejer och det är lite jobbigt att behöva vara försiktig, så man håller sig till dom ställningar där det är lätt att kontrollera djupet. annars tar det snabbt slut för det är ju inge kul om det gör ont... och det är ju sjukt mycket skönare att vara riktigt djupt inne, saknar när man får komma in hela vägen så att det klatschar mellan varandras hud. så tycker jag iaf!
    Man blir ju inte längre av att konstant ha en kuk som kommer för långt i en. Snarare mindre då det gör ont vilket tar bort att man blir sugen och då gör en tjej mindre då hon inte är lika upphetsad längre. Sen så är det inte mega svårt att kontrollera djupet heller, eller så är min man sjukt skillad.
  • Äldre 14 May 22:37
    #68
    Thaleya skrev 2009-05-14 21:50:32 följande:
    Sen så är det inte mega svårt att kontrollera djupet heller, eller så är min man sjukt skillad.
    Nej, det är ju inte något konstigt utan anpassning.
  • Anonym (lång)
    Äldre 15 May 07:37
    #69
    Thaleya skrev 2009-05-14 21:50:32 följande:
    Anonym (lång) skrev 2009-05-14 19:18:33 följande: Man blir ju inte längre av att konstant ha en kuk som kommer för långt i en. Snarare mindre då det gör ont vilket tar bort att man blir sugen och då gör en tjej mindre då hon inte är lika upphetsad längre. Sen så är det inte mega svårt att kontrollera djupet heller, eller så är min man sjukt skillad.
    tror inte själv heller att hon blev längre inuti, utan härdad
    vi gillade båda hårt sex, trycker gärna på men får alltså oftast hålla tillbaka i inåtrörelsen
  • Klar
    Äldre 30 Sep 06:31
    #70
    Anonym skrev 2009-05-11 06:28:15 följande:
    Jag har både lång och grov och har bara fått vara försiktig vid några ställningar men det varierar från kvinna till kvinna.
    samma här.
Svar på tråden Vi med män som har stora penisar!