• Impartial

    Gravid över 30 i London?

    Hej hej!

    Jag undrar om det finns några fler gravida svenskor som bor i London här i forumet? Jag väntar min första och är i vecka 8. Det vore jättekul att hitta några som är i samma situation, gärna i min ålder (är 35) men inget krav så klart. Att utbyta erfarenheter och tankar vore toppen!

  • Svar på tråden Gravid över 30 i London?
  • Lillsnutten

    Hej,
    min syster (32 ar) flyttade till London i januari. Hon har en dotter som ar 5 manader gammal och har hittat en svensk mamma grupp som hon borjat umgas med. Om du ar intresserad sa kan jag fraga henne om hur du far kontakt med dem.
    Karin

  • Mrs Cykel

    Jag skrev just ett inlägg om att flytta till London med ett barn. Har en tjej som är född sommaren -08. Det där med en svensk mammagrupp skulle jag vara jätteintresserad av att få veta mer om. Är det genom svenska kyrkan?

  • blanca79

    Hej!! Jag är 31 år och är i 9:e veckan. Skulle gärna vilja träffa andra som är blivande förälder i London. Så hör gärna av dig.

     

  • 2020

    Grupperna är genom svenska mammor och finns över hela London. Var i london bor ni alla :).?

  • Impartial

    Hej tjejer,

    Åh vad synd, men nu har vi faktiskt flyttat tillbaka till Sverige. Hoppas att ni hittar några andra trevliga personer att hänga med och lycka till med magarna!

    Kramar!

Svar på tråden Gravid över 30 i London?