• Anonym (rida!­)
    Äldre 3 Apr 19:19
    158225 visningar
    50 svar
    50
    158225

    Killar!! hur vill ni bli ridna?

    Ja min fråga är alltså hur ni killar vill bli ridna, förstår ju att det är olika, men jag har varit med 4 killar i mitt liv, 3 av dom ville att jag skulle rida guppandes upp o ner, vilket gör att man får grym mjölk syra :)

    Men min nya kille vill att jag ska sätta mig och typ gnida mig fram o tillbaka, mycket skönare för mig så jag klagar inte, men har aldrig hört att nån vill bli riden så.

  • Svar på tråden Killar!! hur vill ni bli ridna?
  • Anonym (rida!­) Trådstartaren
    Äldre 3 Apr 19:29
    #1

    ingen????

  • Pentra
    Äldre 3 Apr 20:05
    #2

    Får väl svara i min sambos ställe: En variant är när jag sitter ovanpå och rullar höfterna runt och glider fram och tillbaka och kniper samtidigt. Det brukar min sambo inte tacka nej till.
    Eller så kör jag ett mellanting av att sitta på huk och stå på alla fyra över honom, där jag sätter ner mina knutna händer mot underlaget och håller fast honom tight sidledes med mina armar. Sedan knullar jag på honom järnet tills det går för honom, för han lär f-n inte komma loss förrän jag är färdig? Den ställningen gillas också.

  • Äldre 4 Apr 03:56
    #3

    Anonym (rida!) skrev 2009-04-03 19:19:17 följande:


    ville att jag skulle rida guppandes upp o ner, vilket gör att man får grym mjölk syra
    Ja, det är för djävligt när tjejen måste anstränga sig för en gångs skull...hehe

    Jag gillar båda metoderna, det är liksom skönt på olika sätt. Jag tror att många killar inte vet ngt annat sätt än att 'guppa'. Genom att 'rulla' höften kan man kombinera de två...
  • Anonym (rida!­) Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 06:32
    #4
    Add3 skrev 2009-04-04 03:56:31 följande:
    Anonym (rida!) skrev 2009-04-03 19:19:17 följande:
    Ja, det är för djävligt när tjejen måste anstränga sig för en gångs skull...hehe Jag gillar båda metoderna, det är liksom skönt på olika sätt. Jag tror att många killar inte vet ngt annat sätt än att 'guppa'. Genom att 'rulla' höften kan man kombinera de två...
    :) Jag tror inte nåt av det ni gör på oss tjejer är lika jobbigt som att sitta på huk och åka upp o ner. :)

    men tack för ditt svar, det är nog så att dom flesta bara vet guppandet upp o ner.
  • Äldre 4 Apr 16:56
    #5

    Anonym (rida!) skrev 2009-04-04 06:32:11 följande:


    :) Jag tror inte nåt av det ni gör på oss tjejer är lika jobbigt som att sitta på huk och åka upp o ner. :) men tack för ditt svar, det är nog så att dom flesta bara vet guppandet upp o ner.
    Jag förstår på din kommentar att 'ni' inte innefattar mig iaf...
  • Pentra
    Äldre 4 Apr 17:05
    #6

    Sättet när jag står på alla fyra och rider min sambo tröttar inte ut mig så fort. Då kan jag hålla på ett tag. (Se inlägg #2)
    (Men så kör jag armhävningar varje dag också. Kanske beror på det...? )

  • Anonym (Norto­n)
    Äldre 5 Apr 12:18
    #7

    Långa drag, upp och ner i hela längden.

  • Äldre 5 Apr 12:32
    #8

    Det funkar bra både med upp och ner och gnidvarianten, det viktigaste är att man inte försöker böja av den vid roten.

  • Anonym (uujuj­..)
    Äldre 5 Apr 12:49
    #9

    Här är en variant att jag står på alla 4 över honom och bara rör höften upp å ner. (svanka) Då blir han helt galen!
    Blir ju mer "tajt" och man kommer åt riktigt att röra sig ända nerifrån och ända upp.+ att jag inte blir lika trött

    Annars är gnida fram å tillbaka en hit här med! även för mig

  • Äldre 5 Apr 12:52
    #10

    Jag vet inte än....jag får väl ta reda på det!

Svar på tråden Killar!! hur vill ni bli ridna?