• pucken

    finns det någon tandläkare man kan lita på?

    är ganska nyligen hemkommen från tandläkaren. sist jag var där var förra sommaren, och enligt tandläkaren idag ska min mun ha rasat helt sen dess. jag var på samma ställe, men det var en annan tandläkare. jag vet inte, jag känner inte riktigt att jag kan lita på hans utlåtande för så här mycket kan en mun inte rasa på mindre än ett år. jag sköter dessutom tänderna ordentligt, använder både tandtråd och fluorskölj dagligen förutom då att borsta.

    finns det egentligen nån tandläkare man kan lita på? tänkte boka tid hos folktandvården även om jag har dålig erfarenhet av deras sociala kompetens.

  • Svar på tråden finns det någon tandläkare man kan lita på?
  • Raka Pungen

    Nej, alla tandläkare är giriga lögnare som bara vill dra ut alla dina tänder för att tjäna pengar på dig. Precis som alla undersköterskor egentliogen är horor som extraknäcker genom att suga av sina patienter mot betalning, och alla som jobbar på försäkringskassan är satanister.

  • pucken

    Raka Pungen skrev 2009-04-07 14:54:42 följande:


    Nej, alla tandläkare är giriga lögnare som bara vill dra ut alla dina tänder för att tjäna pengar på dig. Precis som alla undersköterskor egentliogen är horor som extraknäcker genom att suga av sina patienter mot betalning, och alla som jobbar på försäkringskassan är satanister.
    han ville inte alls dra ut alla tänder. bara visdomständerna, resten skulle han ju laga
  • lellelilall

    Svensk vård överhuvudtaget har tappat totalt poängen då man behandlar folk som skit..!


    tandläkare är ett gäng giriga horor som ska gotta sig i andras lidande..


    inte ett enda undantag har jag stött på så här långt..

Svar på tråden finns det någon tandläkare man kan lita på?