• Anonym
    Äldre 13 Apr 09:45
    25377 visningar
    6 svar
    6
    25377

    radera historik på datorn?

    hejsan!

    jag håller på att spana runt för fullt på förlåvningsringar till mig o min sambo ( hon vet inte om detta därför e jag anonym)

    vi använder samma dator och nu undrar jag om man kan och hur man raderar datorhistoriken för att hon inte ska kunna se att jag letar efter detta :)

    jag menar historiken som kommer upp när man klickar ctrl H när man har internet sidan uppe

    kan ingenting om datorer nästan haha {#lang_emotions_wink}

    visste inte alls vart jag skulle placera tråden då inget passade där man kunde vara anonym..ekonomi passade väl bäst då jag planerar frieri

  • Svar på tråden radera historik på datorn?
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Apr 09:56
    #3
    Flugan87 skrev 2009-04-13 09:51:46 följande:
    Hej där! trycker du ctrl H så får du ju upp en lista i vänstra delen av webbläsaren där det står tex. Idag, i går, söndag, 3 veckor sedan osv. klickar du på någon av dom kommer alla besökta sidor för den aktuella tidsperioden upp. Högerklicka bara på den länk du vill radera och välj delete eller radera så e den väck sen . Tänk på att om du besökt samma webbplats flera gånger under olika dagar/veckor så kanske du får kolla igenom listan så den inte ligger kvar under någon annan dag eller vecka. Lycka till
    oj!..var det så enkelt

    tack så mkt
  • Anonym
    Äldre 13 Apr 10:01
    #5
Svar på tråden radera historik på datorn?