• Anonym

    Min man är verkligen sämst på att knulla!!

    Jag blir så less. Min man var oskuld då vi träffades men det blev han av med rätt så snart efter att vi blev tillsammans. Inte konstigt alls att han inte kan hålla på så länge, har man inte haft sex innan så vet man ju kanske inte som kille hur man gör för att kunna hålla på längre.

    Men nu, efter att vi varit tillsammans i snart 4 år så är jag så less på det! Han hinner fan inte mer än in i mig så kommer han. Å vad får jag ut av det? ingenting. verkligen ingenting. Där ligger man kåt sen å blir bara frustrerad över att man aldrig kan få sig ett ordentligt knull.

    I början sa jag till honom att det inte gör något att han kommer snabbt, tar ju lite tid innan man blir mer uthållig. men nu vill jag inte ens ha sex med honom längre för jag vet att jag ändå inte får något.

    VAD ska vi göra?? eller han snarare.

    Kukring hjälper inte, såndär spray som bedövar kuken lite hjälper inte-dessutom blir jag med bedövad av den trots att vi då kör med kådis också.

    Jag vill ha sex i mer än 4 sekunder!

    Råd någon, innan jag blir tokig!

  • Svar på tråden Min man är verkligen sämst på att knulla!!
  • Mieria

    Kan ni inte ha sex igen? Män brukar ju vara mer uthålliga andra och tredje gången?

  • Anonym
    Mieria skrev 2009-04-19 02:04:26 följande:
    Kan ni inte ha sex igen? Män brukar ju vara mer uthålliga andra och tredje gången?
    har testat det med, å andra gången håller det i max 5 min. å det håller inte...en halvtimma skulle jag ge min högra arm för just nu!

    en tredje gång fixar han inte, för han får inte upp den ordentligt sen...
  • Mieria
    Anonym skrev 2009-04-19 02:12:25 följande:
    har testat det med, å andra gången håller det i max 5 min. å det håller inte...en halvtimma skulle jag ge min högra arm för just nu!en tredje gång fixar han inte, för han får inte upp den ordentligt sen...
    Oj, han kanske behöver lite yoga.
  • Anonym
    Mieria skrev 2009-04-19 02:15:33 följande:
    Oj, han kanske behöver lite yoga.
    Hur skulle det hjälpa? Seriös fråga, är nyfiken.

    Kan ju säga att han inte runkar heller-aldrig. kanske 1-2 ggr per år. men det kanske skulle hjälpa om han gjorde det en gång om dagen? då skulle han ju tömma ut förrådet han bär runt på om man säger så...
  • Mieria
    Anonym skrev 2009-04-19 02:17:41 följande:
    Hur skulle det hjälpa? Seriös fråga, är nyfiken.Kan ju säga att han inte runkar heller-aldrig. kanske 1-2 ggr per år. men det kanske skulle hjälpa om han gjorde det en gång om dagen? då skulle han ju tömma ut förrådet han bär runt på om man säger så...
    Tja, självbehärskning, andningsövningar och kontroll över kroppen är ju vad yoga går ut på. Och det löser en hel del : )
  • Anonym
    Mieria skrev 2009-04-19 02:19:56 följande:
    Tja, självbehärskning, andningsövningar och kontroll över kroppen är ju vad yoga går ut på. Och det löser en hel del : )
    hmm, kanske skulle skicka iväg honom på någon kurs!
    skulle nog gjort det för länge sen!

    För bara nån dag sen så skulle vi ha sex, å så säger han till mig innan den ens är inne att kör han in den så kommer han. han kände av det alltså redan innan jag ens tagit på honom. för det får jag inte göra, för då kommer han...
    världens snabbaste avsugning typ...½ sekund...

    börjar bli grymt trött på det. men kan lite yoga vara lösningen så ska jag se om jag hittar en kurs här i stan!
  • Mieria
    Anonym skrev 2009-04-19 02:24:56 följande:
    hmm, kanske skulle skicka iväg honom på någon kurs!skulle nog gjort det för länge sen!För bara nån dag sen så skulle vi ha sex, å så säger han till mig innan den ens är inne att kör han in den så kommer han. han kände av det alltså redan innan jag ens tagit på honom. för det får jag inte göra, för då kommer han...världens snabbaste avsugning typ...½ sekund...börjar bli grymt trött på det. men kan lite yoga vara lösningen så ska jag se om jag hittar en kurs här i stan!
    Lycka till! :D Det måste ju vara tråkigt för honom också att inte kunna ha roligt i mer än två sekunder!
  • AnnelieTyresö

    Ja be hnm börja ha ett eget sexliv å öva upp sig själv utan dej i närheten, så kan ni ha 6 varannan dag el nåt sånt, så kommer drt nog gå bättre å bättre för varje gång :)

  • Mieria
    FlamingRed skrev 2009-04-19 02:27:50 följande:
    Här har vi en person som får orgasmer, och det är han det är fel på?
    Haha det är väl inte fel på honom, men det hade varit skoj om båda kunde få vara med lite längre? : )
Svar på tråden Min man är verkligen sämst på att knulla!!